MaMmAnÅtiLtO Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 La ut samme innlegg på 3 trim. Jeg var på kontroll idag 28+5 og ble målt til 22, KANSKJE 23 cm på symfysemålet. HUn henviste meg til kk,så jeg skal der imorgen. men jeg fikk ikke noe skikkelig svar på hva dette kan komme av og hvorfor og om det er farlig av jordmor idag. Ble litt paff og lurer på om noen har erfart det samme. Er andregangs og forrige gang fødte jeg en stooor baby på over 4600 gr så jeg trodde det skulle gå samme vei denne gang...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 SF-målene mine sluttet å vokse i uke 33, ble sendt på haukeland i uke 36 når det ble oppdaget. Grunnen var at jeg hadde liiiiten baby, og at hun lå i tverrleie. Gikk til oppfølgingsultralyder frem til fødsel, hun var 2330 g når hun ble født i uke 39.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 jeg hadde mål under det grønne feltet fra uke 24 ca...jeg var uansett til oppfølging med ul, så jeg visste at det var fordi fosteret var lite..hadde også lite fostervann den siste mnd..de siste 6 ukene flatet målene helt ut.ble satt igang to dager før termin( hadde blitt satt igang 3 uker før hvis jeg var moden, og burde egentlig ha blitt det, men...) og snuppa var 2455 g, men sprek og rask;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå