Gå til innhold

dåps gave fra foreldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

bare lurer på hva dere som har hatt dåp eller skal ha dåp tenker å gi i dåps gave til barnet deres?

eller er det kansje ikke vanlig å gi gave?jeg har jo ikke peiling..he he:-)

EN ting til:

tar også veldig gjerne i mot gode tips og masse inspirasjon til bordpynt:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Da vi hadde dåp for vår sønn ga vi han ingenting i gave, men det var mest fordi jeg fant ikke det jeg ville ha, så gadd jeg ikke kjøpe noe bare for å gjøre det. Setter inn 200 kr fast hver månede inn på kontoen hans. det syntes jeg er veldig greit. Et fint smykke eller armbånd ville jo vært en fin gave, hvis du har veldig lyst å kjøpe noe. Ellers får de jo så mye hos de andre.

Vi pyntet bordene med hvite roser som lå i midten oppå en lyseblå tynn dyk, under var det en kremhvit engangsduk som vi kjøpte på binders. Ble veldig fint sammens med lys og bordkort som vi pyntet med perler.

Ta deg en titt innom binders der finner du mye pyntet saker.

Skrevet

Ikke dumt forslag å sette inn 200 kr fast hver måned på kontoen deres, det skal jeg også begynne med;)

jeg har kjøpt rosa organza løper som jeg skal ha i midten og bordkort med bilde av henne på, roser på midten er ingen dum ide!

skal ta meg en tur innom binders :)

• 1 måned senere...
Skrevet

sitter akkurat og tenker på det samme, ifht om man skal gi gave til sitt eget barn i navnefest

Har lyst til å få stilt horoskopet til datteren min. Noen kommentarer på det?

Skrevet

vi har meldt jenta vår inn i tripptrappklubben.no, der får hun tre pakker i året som inneholder litt forskjellig som barnebibel, sangbok og masse annet sånt =) også setter vi inn 300kr i mnd i fond fram til hun blir 18 år.....det er gaven fra oss, tenker også at hun får mye smykker og annet stæsj av de andre i familien =)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vi har kjøpt navnet hennes som domene. Hun får det ikke før hun er stor nok til å ta beviste valg ang nettet da :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg må innrømme at det har vi ikke tatt stilling til ennå. Jeg setter barnetrygden hennes (970,- pr mnd pr nå) inn på egen konto til henne, og har tenkt til å gjøre det så lenge vi får barnetrygd. Men det hadde jeg jo bestemt meg for å gjøre uansett, så tenker ikke på det som gave til navnefesten. Jeg skal iallfall lage et minnealbum til henne etter/fra navnefesten tenkte jeg. Utover det har jeg ikke tenkt så mye på saken.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vi har kjøpt ett baby pledd med dedikasjon hos www.pledd.net kun 498 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...