Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Jeg har i noen år nå hatt kuler i lysken. Virker som det er to på hver side. Innimellom gjør disse kulene vondt, og "gnager" mot hverandre så det er vondt å gå. Er det vanlig å ha kuler i lysken? Fortalte fastlegen min om disse kulene, men virket ikke som han brydde seg noe særlig. Tok blodprøver da og, og det er ikke kreft ihvertfall. Noen andre som har kuler i lysken? Skal snakke med legen om dette problemet, neste gang jeg drar til ham. Er sikkert ikke noe farlig, men veldig kjedelig når det gjør vondt.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Er det betennelser? De kan være store og sitte dypt i vevet. (Søk på Hidrosadenitt, og se om det kan være det:))
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 HI her. Hmm. Jeg vet ikke helt. Merker at de blir vondere hvis jeg har betennelse® i kroppen, ja. så kan være lymfeknuter. Men jeg kan kjenne disse kulene hele tiden. Virker som de er litt avlange på en måte.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Det var jeg som skrev om hidrosadenitt. Jeg har en slik lymfeknute som er der hele tiden. Den blir verre og vond om betennelser herjer. Den er avlang, ca 2 cm lang, og sitter akkurat i trusekanten rett over den senen fra beinet til skambeinet(litt vanskelig å forklare akkurat plasseringen). Vet der er flere slike knuter her og der, men denne er den som er hissigest hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå