minimy m Emma & Emil! Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hei hei... Var hos jormor i går, å da hu skulle måle livmora syntes hun den var så stor.. Å den ligger langt over streken på helsekortet!! Hu lurte på om det var tvillinger i fam, å det er det!! Far til sambo er tvilling!! Hu leita etter to hjerte lyder, men fant bare den samme (trodde hu), tre steder på magen... Men som hu sa så kunne de jo ha nesten samme hjertelyd da..!! Ble litt redd i grunn Hehe... Alt er mye værre denne graviditeten, å jeg føler meg som om jeg er 9.mnd på vei i mitt forrige svangerskap.. Skal til ul om to uker.. Å det kommer til å bli to lange uker :) Hilsen ei som er veldig spent
melina, glad mamma Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Hei! Vil bare ønske deg lykke til på UL om to uker. Skjønner at dette blir spennende for deg. Jeg hadde tidlig UL, så jeg fikk vite det i uke 6. Men det kan jo godt være at du venter to stykker. Det er jo ofte i annet hvert ledd at tvillinger er arvelig. Har i alle fall hørt om flere det har skjedd for. Lykke til, det blir spennende å høre hvordan det går om litt! Klem fra meg )
Mama78 med tvillingene&prinsen Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Ja det kan bli lange uker å vente- forstår deg godt! Vi fikk vite det på UL i uke 8. Det var litt av en følelse å se to bittesmå inni der og to bankende hjerter! Tror nok hjertet mitt banket i vei i racerfart! Magen min ble stor med en gang og vokser fra dag til dag- slik føles det. Nå er jeg i min 17.uke og føles som jeg er nærmere 25 (minst) slik jeg var i mitt forrige svangerskap Alt er "værre" denne gangen for meg- har ett barn fra før. Kvalmen var værre- har heldigvis sluppet taket nå, men sliten, trøtt og må legge meg nedpå og hvile minst en gang i løpet av dagen. Men humøret har vært upåklagelig fra første dag- syns jeg er utrolig heldig og priviligert som får oppleve dette! LItt plager skal jeg alltid komme meg gjennom så lenge jeg får oppleve at det kommer ut to friske små babyer! Lykke til-venter i spenning sammen med deg!
Perledykkeren Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Ultralyd i uke 7 her bekreftet to, og det er nok bare å vente å se hva skjermen avslører :):) Hvilken dato skal du på ULen din?
minimy m Emma & Emil! Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2009 I morgen er den store dagen Gleder meg veldig!!
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Vi fikk ikke vite det før ordinær ul i uke 19...ett lite sjokk for å si det mildt! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå