Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Jeg blir muligens 20%ufør og skal jobbe i 80% i den faste jobben min fremover. Jeg lurer på om jeg kan ta noen timer overtid i uka, eller fortsette som konsulet i Tupperware likevel,eller om det er veldig strengt på 80%jobb.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Hva er poenget med å være 20% ufør om du likevel skal jobbe mer enn 80 %. Et sterkt ønske om å snyte staten for penger?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Litt enig med 19.57 Hvis du er ufør 20% så betyr vel det at du ikke kan jobbe mer enn 80%? Uten å vite så mye høres det jo helt feil ut. Nei, du kan ikke jobbe om kveldene.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Å jobbe med Tupperware er mye lettere enn sykepleierjobben min. Jeg tror jeg ringer NAV i morgen og spør.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 da må du omskolere deg i stede.. latkjærring! kan du jobbe ekstra når du er 20% ufør, så kan du skaffe deg utdanning til noe du KAN jobbe 100% i..!! du driter deg nok ut vist du ringer NAV i morgen.. jeg klarer ikke jobben min pga ryggskade (hjelpepleier) men å uføre meg gjør jeg bare ikke.. noe finnes det som jeg kan gjøre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå