L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 VI hadde vanlig klassisk vugge til 1 mann, men hverken jeg eller han likte den... den var så stor... har sett litt på sånn byssanlull vugge(?) og leander vugge... og nå har de jo kommet med den fra skaperen også... hvilken anbefaler du???
sneipen <3 snuppa Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 dytter, lurer på dt jeg også hva heter vugga fra skaperen? pris?
J, J og meg:) Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Forsøkte å ha begge mine i Leandervuggen, ingen av de roet seg noen gang der..... Forsøkte de aldri i noen annen vugge..
sneipen <3 snuppa Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 synes leandervuggen ser stor ut inni, kanskje barna ikke finner roen når det blir så stort der...? min gutt (3 år nå) måtte ha det ganske trangt rundt seg da han var baby, så denne gangen vil jeg ha en litt lunere vugge.. er gått bort fra lenadervuggen, siden den også er ganske så dyr...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2009 Skaperen vugga koster rundt 4000 så den på nettet... INKL frakt... dyrt jah... :/ Vil gjerne høre fleres erfaringer=)
L&J Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Vi brukte leander vugga. Veldig fornøyd med den:)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Ville aldri hatt vugge. Hadde kurv så var det ikke så lett falle for fristelsen vugge tullene. De lærte tidlig falle i ro alene.
Gjest Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Til HI Husker deg fra småtroll 0-1, vi har jevngamle gutter som ikke var så flinke til å sove. Gutten min er dessverre fortsatt ikke så god på nattesovingen, hva med din? Er du gravid igjen? I så fall gratulerer! Sikkert god ide med vugge, alt for å fremme god søvn fra dag 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå