Juni prinsesse Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 - Han må parkere bilen på nytt, fordi du ikke har nok plass til å komme ut.... - Du er nær ved å bli omskjært hver gang du skal barbere deg nedentil og du ikke lenger ser tærne dine.... - Det ikke lenger hjelper å "snike seg" forbi folk sidelengs fordi du er bredere sidelengs enn forfra.... - Man føler man har løpt 10 km etter å ha gått opp en trapp... - Når man har vendt seg til å bruke begge bena som pendler utenfor sengekanten for å få overkroppen opp og ut om morgenen... - Når samboeren din knyter skolissene dine... - Man mister noe på gulvet men lar det ligge for at prosessen med å plukke det opp er for slitsom .. - Når man står opp om natta for å tisse, men når man først har satt seg på doskåla så vurderer man å bare sove videre der for det er jo bare 30 minutter til du skal dit på nytt .. - Når man heller går barbeint enn å kle på seg sokker .. - Når man må tisse igjen så fort man har reist seg fra do og trodde man var ferdig.... - Når skoene til enhver tid står ferdig knyttet med stor nok åpning til å bare kunne stikke bena rett nedi... - Når du føler du har veldig god unnskyldning hvis du skulle bli stoppet av politiet pga dårlig skrapte vinduer på bilen - Jeg rekker rett og slett ikke bort til det som er i midten.... - Når man ser etter alle mulige utveier for å slippe å løpe i trapper... - Når de høyhelte skoene blir stående bak de fornuftige "kjerringskoa" i gangen... - Når alt blir tungt... - Når man puster og peser som en hvalross etter at man har trukket opp glidelåsen på støvlettene, og i tillegg må sette seg ned etterpå for å få blod til hodet igjen og for å få bort lillafargen fra ansiktet. - Når man ikke lenger orker å stå i dusjen, men setter seg rett på rumpa på gulvet... - Når man slenger trusa på gulvet, setter føttene i hulla for beina, og roper på samboeren for å få hjelp til å trekke den opp... - Når du legger på deg 2 kilo vann på en uke og sier ja,ja.. - Når en nesten ikke når rundt etter ett dobesøk... - Nå du begynner å grine fordi du ikke får på deg skoa dine selv, og nesten ler deg ihjel når du skjønner at du faktisk sitter og griner... - Når du steller deg med beina en meter fra hverandre for å forberede deg på å bøye deg ned.. - Man forbanner den tufsen som fant ut at urinprøveglass skal være så himla små iforhold til magen man ikke klarer å se nedenfor - Man må bruke 3 kvarter i dusjen for å prøve å shave leggene,og alt du får igjen er stubber her og lange hår der, selvom allslags lure løsninger har blitt prøvd ut.... - Går hele tiden og planlegger hva neste måltid skal bli... - Alt er veldig irriterende... - Man ikke lengre har kontroll over avgassen.... - Samboeren må ta all handlingen og vårrengjøringen, selv om man er hjemme hver dag selv... - Når mannen din faktisk må si seg enig i at du ikke har noe å ha på deg... - Når spørsmålet "hvordan har dere det" ikke lenger inkluderer resten av familien, kun deg og babyen i magen... - Når du har merker på magen fordi du ikke klarer å lukke igjen dører uten å treffe magen... - Å vaske hendene i vasken må skje sidelengs, for armene er ikke lange nok til å nå fram.. ________________________________________________________ Takk til deg jeg kopierte dette fra!! Følte det kunne være rett å dele dette her, for mange trenger å kunne smile av sin egen situasjon )
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Og det stemmer jo så altfor altfor bra på alle punkter.. *ler*
mumtobe09&10 Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Hahaha, jeg ler så jeg rister. Og med bronkitt i tillegg skulle man tro at magemusklene mine har fått nok juling i det siste! Herlig!
Storegull_09 * Lillegull_11 Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Lol.. Sykt bra det der..Har virkelig noe å se frem mot..he he...Viktigt å le av det..og prøve å nyte det..Ikke så lenge det varer før det er over..
Kæmma og trultene Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Sinnsykt bra - ler så jeg griner her Trengte det etter en slitsom dag - full av akkurat det du beskriver
eplepeple Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Herlig vøttø...ler meg skrukkete ) håper det er lov til å tilføye ett par punkter her: - når man alltid, alltid har flekker på magen fordi kjøkkenbenken er i veien - når man ikke lenger er kritisk til å dytte i seg søtsaker....for alt er "lov" når man føler seg ukomfortabel - når man har sluttet å sove - når alle ser på magen din når du kommer inn i rommet..OG kommenterer at du begynner å bli stor (les: sprekkeferdig) - når du snrat er blakk fordi du har hatt 9 mndr på å kjøpe masse ting som barnet aldri får bruk for - og ikke minst: når man hilser den verste smerte velkommen...altså fødeklar )
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 -når alle gensere blir flekkete på magen og ødelagt fordi det alltid lander noe der under hvert eneste måltid. Frustrerende. He he. Kjenner meg veldig godt igjen i flere av punktene over og ler så jeg griner:-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå