Gå til innhold

Fikk du bo på pas.hotell etter ks?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann hadde jeg hastesnitt og ble syk etterpå så jeg måtte ligge på barsel hele tiden.

Andremann skulle kommet med planlagt snitt men ble tatt dagen før pga vannavgang. Hadde hun kommet den dagen hun skulle kommet (planlagt) så hadde jeg ikke fått ligge på hotell, men siden hun kom som hastesnitt så fikk jeg hotell (skjønn det den som kan...hehe).

Skrevet

hææ?? hvorfor det da? fordi det var fullt, eller?

Skrevet

Nei, vanlig prosedyre de har. Høres jo mer logisk ut at man kanskje er litt mer oppegående etter et planlagt snitt enn etter et hastesnitt, men....Jeg var visst heldig i følge legen som hadde en fødsel som endte med hastesnitt dagen før planlagt, da fikk jeg sneket meg til å ligge på hotellet, mente han....hehe.

Ullevål dette.

Skrevet

I Bergen får en ikke lov til det. Vi var to på rom med ks, og den ene av oss fikk en heftig infeksjon og fikk blodoverføring.

Skrevet

Her er det bare enerom da, enten på pas.hot. eller barsel... Men vet ikke etter ks... Har hørt at de får være på pas.hot., men vet ikke..

Skrevet

Fikk komme på pasienthotellet på Ullevål 10 dager etter KS, før det lå jeg på obs.posten.

Skrevet

Det kommer vel litt an på hvor pasienthotellet ligger. Det er jo en såpass stor operasjon og en har jo en viss liggetid pga. komplikasjoner. Jeg fikk enerom etterhvert, og da fikk far sove der inne.

Skrevet

Man kjøres uansett i vogn eller bil til pas.hot. her, så akkurat det tror jeg er greit.. Men man må vel kunne ta seg ned til måltider da..

10 dager? Da antar jeg det var komplikasjoner da? Her er liggetida 2-3 døgn..

Gjest I og lillegutt
Skrevet

Det var snakk om at jeg kunne være på pas.hot den tredje dagen etter haste ks. Når den tredje dagen kom var jeg enda ikke oppe på beina, så da var jeg pent nødt til å være på barsel. Jeg hadde enerom hele tiden så klager ikke jeg ;)

Skrevet

Ja, de 10 dagene var fordi blodtrykket mitt ikke gikk ned etter KS. Det vanlige er vel å komme på barsel. Og så lå jeg 4 dager til på pasienthotellet, men det var fordi vesla var innlagt på nyfødtintensiv i 14 dager tilsammen.

Skrevet

Oi da, ja, da ble det jo litt spesielt.. Bra det gikk bra med dere da!

Men dere som hadde ukompliserte ks da, hvor havnet dere? Fortrinnsvis i Trondheim..

Skrevet

Jeg hadde planlagt KS i Trondheim i 07 og havnet på barsel. Veldig hyggelige folk som jobbet der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...