Nusseline♀♀♂ Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Tid for joggesko til barna og jeg lurer på hva vi skal gå for i år. Jentene vil vel egentlig ha geox, sikkert fordi de ser kule ut i reklamen. Hvordan er de? Ponny og pippi har vi prøvd og de holder ikke i 1 mnd engang, så de er utelukket. Hva anbefaler/kjøper dere?
OnlySleeping *** Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jeg har kjøpr SuperFit til jenta mi på 3, den passer perfekt til hennes lange, slanke fot. Og de holder!! Hadde de ifjor og, veldig fornøyd!
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 7-åringen min har hatt geox som vintersko, og de anbefales IKKE! Fuktig og våt hver eneste dag... Vet ikke hvordan joggeskoene er jeg da... Ponny har alltid holdt hele sesongen her (blinkesko), men jeg liker adidas joggesko godt. Lette og gode sko! Blir nok et par slike i år også.
alvamamma Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Tror det er litt individuelt etter hva slags behov man har. Vi hadde Geox i fjor da mini var 2 år. Eneste som funket her.Vi kjøpte tilsammen fire par. De første vi kjøpte var Ponny og de funket ikke her i gården. Han ble så klam på bena at sokkene var kliss våte. Her blir det derfor Geox fordi vår erfaring er at de puster best. Vet mange andre har klaget på at de blir fort våte gjennom. Vi erfarte ikke det. Er det ordentlig vått ute er det jo gummistøvler som gjelder uansett...
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Vi hadde timberland i fjor, og går for dette i år også - både joggesko og sandaler. Vi har også hatt et par nike joggesko da hun var mindre (ca 2,5) - de var også kjempe gode, og var så og si ikke slitt etter endt sesong. Vi hadde superfit vintersko i år - de er vi også fornøyd med, men har ikke prøvd joggesko varianten. Vi har i hvertfall erfart at det lønner seg å betale 50-100 kroner ekstra. Så slipper man å kjøpe flere par med joggesko i løpet av sesongen.
kleenex Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 jeg har kjøpt nike. Har bukt de før og hvet at de holder. Tenkte vi skulle prøve puma som "hjemme" sko i år så bruker vi nike skoene i bhg siden vi hvet de holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå