Trouble Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Trenger litt hjelp til tips her! Bruden skal ikke drites ut...og spa går ikke fordi det ikke e ledig den datoen... Noen som har prøvd pole dancing, curling? Mye som surrer i hodet, men vanskelig å bestemme seg... Noen som kan hjelpe? Gjerne fortelle om ett vellykket utdrikkingslag...og ikke skal det koste så altfor mye heller...vil ikke at folk skal trekke seg pga prisen
FrøkenJ Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Kan nå komme med det jeg har vært med på i Bergen. Wasteland - Laserkriging,veldig kjekt og mye moro. 2 lag mot hverandre, har på seg vester som man "skyter" på hverandre. Har også matservering og egen rom. (vi sang singstar der og drakk mellom rundene vi kriget .-) ). vet ikke helt hva det koser,men tror ikke det er så alt for mye. ligger i beg. av gågata Curlig. - kaldt,men supermorro og er mulig å være med på for alle. vet heller ikke hvor mye det koster,men tror også det er overkommelig. isknten. Gokart. Veldig fartsfylt og veldig morro hvis man liker fart og spenning. gokarten er på midtun. Dette tror jeg koster ca 150 kr per pers. Innspilling av sang/sagner. Hvis the bride to be liker å synge, kan man bestille time i studio der hun eller har med flere synger inn en sang eller flere som hun enten liker eller har lyst å synge. Har vært med på både en som er veldig flink å synge (brukte sangene hun sang som dansesanger i bryllupet og hun sang også den ene til brudgommen). Hun andre er ikke så veldig flink til å synge,men alltid har ønsket det..så for henne var det morsomt,bare å prøve. vet heller ikke her hvor mye det koster. Dette ligger i fabrikkgata tror jeg. I mitt eget utdrikningslag reiste hele gjengen til voss i ekstremsportveko og jeg/vi gjorde ting der oppe. Parangliding (jeg) og rafting (alle sammen)...det var bare supermorro. Avsluttet hele dagen med å leie hytte i myrkdalen med full fest med singstar og forskjellige leker. Ser at jeg tydeligvis har valgt veldig macho ting å gjøre,men vil si at mange av disse tingene er jo gøe selv om han kanskje ikke er såå veldig glad i fart og spenning. Spaavdelinga på vannkanten med eget lokale er også et alternativ,men regner med at det er der du har sjekket. Håper at du har fått noen ideer..-) Lykke til!!
Trouble Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Spaet på Vannkanten er opptatt... Curlingen stengt, Gokart er ikke i bergen mer... Synging e uaktuelt... men laserkrig kan kanskje være noe flere som har ideer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå