Gå til innhold

dessert etter koldtbord? hva syntes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha koldtbord i navnefesten til småen. begynte plutselig å tenke på om vi skulle hatt dessert etterpå. eller blir det heelt feil? hva syntes dere? jeg er i tjukkeste ammetåken så jeg klarer ikke å tenke helt klart. he he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke man trenger dessert da nei, vi skal bare ha kaffe og kaker etter koldtbordet...

Skrevet

Jeg svarer deg på denne også jeg! Hehe..

Vi skal ha koldtbord i bryllupet vårt, og skal ha fruktdessert. Enkelt og greit. Setter frem et par store skåler med en god fruktblanding, samt et par skåler med en eller annen krem (skal blande til noe riktig godt noe)

En frisk og lett dessert som passer godt etter et stor måltid med mye kjøtt og fisk osv... syns jeg da:-)

Skrevet

Vi satte frem kakene sånn litt "uti koldtbordet". Alle var innvitert til både middag og kaffe og kaker og tok vi begge delene ganske samtidig. På den måten var det hele ganske fort overstått og det var deilig, for var ganske sliten når folket var dratt hjem.

:)

Skrevet

fruktdessert hørtes faktisk ikke dumt ut du. skal ha navnefesten i juni, og frukt er jo forfriskende i varmen, og ihvertfall med tanke på kakene som skal inntaes etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...