Gå til innhold

Føflekk kreft??Hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en type føflekk vorte på den ene puppen.Den blør og er irritert,men det er sikkert fordi jeg kømmer borti den hele tiden!

Kan det være noe farlig når den ikke har noe farge,er jo på måte en slags vorte!

Vær så snill og svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta deg en tur til legen og få det sjekket du. man skal alltid få kontrollert føflekker når de er "irriterte". Også ved fargeforandring eller viss de plutselig begynner å vokse.

 

Men det er ikke sikkert det er farlig altså. Bare få det sjekket, så får du allefall klarhet i det:-)

Skrevet

Hei, de der fargeløse vekstene du snakker om er ikke farlige, men de kan bli irritert selvsagt. Kan også bli betennelse i alle former for føflekktyper uten at det er farlig. Jeg har en slik du beskriver akkurat der bh-stroppen går. Når den blør og klør er det bare å fjerne den, gjøres på akkurat samme måte som en mørk føfllekk. Litt lokalbedøvelse og skjærer rundt. Gjort på fem min. Få en henvisning til hudlege hos legen din. Ellers, hvis du bor i Oslo, gjør de dette ganske rimelig og uten ventetid (bare møt opp i åpningstiden) privat på Oslo akutten. Jeg har fjernet mange føflekker, noen "ekle" og noen som bare er irriterte, der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...