putteknøttte<3 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 våknet med tak i magen og skikkelig vonde menssmerter halv 8 i dag tili..slik har det vert i heeeele dag,med 7-10 min i mellom,varer i ca 30-50 sek før d slipper taket. gjekk enn tur for å se om det kansje tok seg opp,og det resulterte i en slimpropp:s jaja.va da noe..men "riene" er akuratt maken. ringte nett til føden,og dei sa eg kunne få komme ned på skjekk,for o se etter at alt er bra med babyen( den er målt med vekstavvik på 25%) og koss ståa står til. meeen eg e heilt sikker på at når eg kommer ned der,så blir eg bare send heim igjen.. har jo hatt ein del slike vondter di siste ukene,og da har det ikkje blitt noen ting av.. er det bare eg som er dum? hadde dere andre reist ned med en gang? sitter fortsatt her og tar tida..og springe litt i trappene:p termin om 5 dager forestn.. bør eg hive meg i bilen??
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 er jo ingen verdens undergang om du blir sendt hjem igjen vel! også kan jo det godt være du blir der og føder også! jeg hadde reist!!
kosestund Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Jeg er i litt samme situasjon som deg. Jeg sitter også og tar tiden etter at slimproppen har gått det siste døgnet. Jeg har fram til nå hatt de fleste vonde kynnere som jeg kaller det, forholdsvis regelmessig, på ca 8 min og ca 1 min lengde. Jeg tenker sånn at siden jeg fint kan snakke normalt gjennom de så er jeg hjemme en stund til. Hvordan kjennes dine ut? Jeg har jo hatt kynnere før, men de er vondere nå og mer regelmessig så jeg håper det tar seg opp snart.
M@mm@ til mine barn Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Hvor langt unna sykehuset bor du ? Hvor mange min. er det mellom riene nå? Når de varer så lenge som opp til ett min, så er det rier da.
putteknøttte<3 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2009 hei! så koslig at andre og som sitter og lurer:) litt vanskelig beskrive koss di kjennes ut,begynner med skikkelig sug i magen,som i en karusell ,so tar det tak og strammer seg skikkelig,som under ei kynner,så kommer smerten oppå som skikkelige menssmerte som bygger seg opp før det slepp taket igjen.. sitter mest forran ganske langt nede i magen..på alle måter overkommelige..hadde trudd at "orknlige" rier kjentes vondere...enn dine? merker du at dine blir kortere i mellom og lengre? eller har di vert på samme lenge? når har du termin? krysser fingrer og tær for at det tar seg opp:)
putteknøttte<3 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2009 er nett det,det tar seg aldri opp.. bare fortsetter med ca 9 min i mellom,og varer kansje 40-45 sek.. kjedelig.. 20 min me taxi fra sykhuset tenker eg..
M@mm@ til mine barn Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Ok. Da da kan du vante til det er 5 min mellom. Så sant det ikke er vanskelig med å få taxi da. Prøv å stå over ryggen på en stol og med beine godt fra hverandre, og så står du der og skyver hoftene side til side. Det hjelper barnet ned i bekkenet, og kan gi litt fortgang. Sett på en film og kos deg på den måten der.
putteknøttte<3 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2009 oki..takk for tipset,får prøve det:)
kosestund Skrevet 16. april 2009 #9 Skrevet 16. april 2009 Har drevet med kveldsstellet og har derfor ikke fått hverken svart deg eller tatt tiden. Men det har ihvertfall ikke tatt seg opp hos meg, virker nesten som om jeg kjenner det best når jeg sitter. Det varierer nok endel både i lengde og frekvens. Kortere og lengre mellom nå desverre. Kjenner meg igjen i beskrivelsen din, men er ganske sikker på at mine ikke har noen spesiell effekt bortsett fra modning kanskje. Hadde termin for 12 dager siden... Var på overtidskontroll i dag og var moden med 2cm åpning ble tøyd til 3cm.
putteknøttte<3 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2009 fortsatt akuratt d samme.. begynne bli lei no. reiser ned til føden,kansje di kan gjer noke som setter opp tempoet litt,og skjekker at alt e bra med lillejenta mi.. hadde jo vert so fint om hadde fått møtt på ho no snart:)
M@mm@ til mine barn Skrevet 16. april 2009 #12 Skrevet 16. april 2009 Lykke til da :-) Hold oss oppdatert om du blir sendt hjem igjen da.
mippe Skrevet 16. april 2009 #13 Skrevet 16. april 2009 så spennende å følge med på dere to!!!! Håper det skjer noe snart:-)
kosestund Skrevet 16. april 2009 #14 Skrevet 16. april 2009 Hyggelig at noen er interessert Hos meg har det ikke endret seg så veldig egentlig. Fortsatt ca 9min mellom og ca 1min lengde, men ikke spesielt vondt. SKal prøve å legge meg og sove litt nå, usikker på om det går men skal gi det et forsøk ihvertfall....
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. april 2009 #15 Skrevet 17. april 2009 Nå er du nok ikke HØYGRAVID lenger tenker jeg. Gratulerer med babyen ?
mippe Skrevet 17. april 2009 #16 Skrevet 17. april 2009 ingen svar....da må det ha skjedd noe da! Spennende...Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå