Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært på?skal få?el har erfaringer med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Vi bor for tiden i Canada og her er babyshower en stor greie. Folk registrerer ønskelister hos butikker og sender ut invitasjoner og slikt...Og folk har gjerne flere showers før babyen kommer.

Synes det er blir litt for mye jeg. Har vært på noen og det blir sikkert flere...

Det er koselig å invitere til et lite kakelag eller noe når babyen er født kanskje, for å vise frem og slikt, men å forvente gaver fra alle som kommer synes jeg blir for drøyt.

Personlig har jeg sagt fra at hvis noen vil orge en shower for meg, så er det helt greit (siden de aller fleste her mener man må ha minst en og blir lange i maska når vi sier vi egentlig ikke føler så sterkt for dette). Jeg kommer ihvertfall ikke til å invitere alle vennene mine og forvente å få gaver...

Skrevet

Har vært i et for ei venninne. Ikke no store greier, bare litt mat/kaker. Alle hadde med noen smågaver.

Tror ingen lager istand for meg.(syns det hadde vært veldig koselig, ikke pga gaver, men det sosiale)

Skrevet

Jeg har en god venninne (som er fra Canada) og en engasjert søster som skal arrangere shower for meg. Jeg syns det er kjempekoselig at de gidder å anstrenge seg for min skyld. De ordner med pynt og mat og kaker og alt, jeg trenger bare komme. Har invitert 13 av mine nærmeste venner og familie, så gleder meg veldig, syns det virker som en koselig tradisjon, ikke for gavene, som svale sier, men for det sosiale.

Har bare invitert folk som jeg tror at jeg ville fått gaver av til fødselen uansett, så det blir jo istedenfor fødselsgaver da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...