Gå til innhold

Jeg har fått svangerskaps forgiftning :(

Anbefalte innlegg

Det blir ingen august baby på meg. Blei lagt inn på sykehuset på tirdag med alvorlig svangerskapsforgiftning, høyt bt 1550/106, proteiner og ødemer. Har hatt mote oppe men i dag fikk vi vite at morkaken har begynnt å svikte. De vet ikke hvor lenge lille Synne prinsessa kan ligge trygt i mammas mage lenger. Jeg er bare 22+5 og skal få lungemodningssprøyte på lørdag hvis svangerskapet holder seg så lenge. Er fryktelig lei meg og bare gråter. Prøver å ta dag for dag men det er fryktelig vanskelig...

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk jenter:) Er 23 uker i dag så det er kjempe bra! Blodprøvene og urinprøvene har holdt seg stabile men BT svinger voldsomt. Håper å få høre litt mer i dag ang lille prinsessen i magen. De har ikke ville forholdt seg til henne siden hun er så liten. Er 12% mindre enn det hun skulle vært.

Så nå ligger jeg her i sengen og krysser alt jeg har for at jeg skal få lungemodningssprøyte for det kunne bremse utviklingen av sykdommen!

Klem

Takk alle sammen! Dette var ikke noe kjekt. Søndag kom de og fortalte at de ikke turte å la svangerskapet fortsette. Så 20/4 kl 04.40 kom lille Synne til verden. 350g og 27cm lang. Så alt for tidlig. Hun fikk bare 23 uker og 2 dager i mammas mage. Morkaken løsnet på slutten av fødselen så desverre døde hun i magen min. Hun er bare så perfekt! Så helt ferdig, med hår, negler og ansiktstrekk, bare så alt for liten for å møte verden. Alt er helt uvirkelig nå! Heldigvis har vi en liten tass på 3,5 år nå som holder oss oppe.

LYKKE til videre i svangeskapet jenter! Kos dere masse, nyt hvert et spark og hvert et strekkmerke! ;)

Klem Merethe

Annonse

Akkurat så langt som jeg er i dag. 23 uker og 3 dager.

Nå triller tårene mine. All verdens gode tanker går til dere. Av og til plukker gud de aller vakreste blomstene først. Hun vil alltid være i deres hjerter.

Hvil i fred lille engel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...