Gå til innhold

Jeg har fått svangerskaps forgiftning :(


gutt og jente og ei i hjerte

Anbefalte innlegg

Det blir ingen august baby på meg. Blei lagt inn på sykehuset på tirdag med alvorlig svangerskapsforgiftning, høyt bt 1550/106, proteiner og ødemer. Har hatt mote oppe men i dag fikk vi vite at morkaken har begynnt å svikte. De vet ikke hvor lenge lille Synne prinsessa kan ligge trygt i mammas mage lenger. Jeg er bare 22+5 og skal få lungemodningssprøyte på lørdag hvis svangerskapet holder seg så lenge. Er fryktelig lei meg og bare gråter. Prøver å ta dag for dag men det er fryktelig vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg og håper det går bra med dere begge to nå i dagene fremover!! Dette var forferdelig vondt å høre, men hold motet oppe, jenta di trenger det nå. Bare ønsker deg alt godt nå fremover. Klemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så utrolig vondt! Skal krysse fingrene for at jenta di holder seg der inne en stund til! En uke til så er det mye de kan gjøre. Lykke lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter:) Er 23 uker i dag så det er kjempe bra! Blodprøvene og urinprøvene har holdt seg stabile men BT svinger voldsomt. Håper å få høre litt mer i dag ang lille prinsessen i magen. De har ikke ville forholdt seg til henne siden hun er så liten. Er 12% mindre enn det hun skulle vært.

Så nå ligger jeg her i sengen og krysser alt jeg har for at jeg skal få lungemodningssprøyte for det kunne bremse utviklingen av sykdommen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal krysse fingrene for at du får beholde henne i magen en uke til vertfall...og at du får lungemodningssprøyter.

Lykke til!

 

Hold oss oppatert. Tenk gode tanker. Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :( det var trist å høre.

 

Jeg håper virkelig at det går bra for jenta di.

Tenk så positivt du klarer for å holde motet oppe.

Jeg føler med deg.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Dette var ikke noe kjekt. Søndag kom de og fortalte at de ikke turte å la svangerskapet fortsette. Så 20/4 kl 04.40 kom lille Synne til verden. 350g og 27cm lang. Så alt for tidlig. Hun fikk bare 23 uker og 2 dager i mammas mage. Morkaken løsnet på slutten av fødselen så desverre døde hun i magen min. Hun er bare så perfekt! Så helt ferdig, med hår, negler og ansiktstrekk, bare så alt for liten for å møte verden. Alt er helt uvirkelig nå! Heldigvis har vi en liten tass på 3,5 år nå som holder oss oppe.

 

LYKKE til videre i svangeskapet jenter! Kos dere masse, nyt hvert et spark og hvert et strekkmerke! ;)

Klem Merethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat så langt som jeg er i dag. 23 uker og 3 dager.

Nå triller tårene mine. All verdens gode tanker går til dere. Av og til plukker gud de aller vakreste blomstene først. Hun vil alltid være i deres hjerter.

 

Hvil i fred lille engel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist og tungt å høre :(

Føler med dere nå. Godt at dere har en liten på 3,5 som kan gi dere litt glede i denne tunge tiden.

Beklager :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei meg på deres vegne, og er tom for ord... Jeg håper dere kommer dere gjennom denne tunge tiden, og at dere har mange rundt dere til støtte...

 

Jeg sender dere mange varme tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord blir fattige...

 

Jeg vil bare sende dere en kjempe god klem, ta vare på hverandre i denne tiden. Godt at dere har en liten treåring, noen til å holde motet oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!! Dere er fantastiske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå ble jeg virkelig lei meg. Tårene triller, og jeg sender mange gode tanker til dere. Hold sammen, og kom dere gjennom denne triste tiden. Og behold alle gode minner! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...