Oktober_baby Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Noen andre som føler seg støl i magen? Er i uke 16 og ca annen hver uke føler jeg meg støl i magen, sikkert fordi den vokser? Noen andre med lignende erfaringer? Har dere dessuten "vondt" på sidene når dere reiser dere eller linende? Noen ganger er det så vondt at jeg må gå foroverbøyd, det hjelper!
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hei, jeg er 14+2 og har det likedan som deg. Kjenner det river i magen om jeg har sittet lenge og reiser meg...bøyer meg alltid frem om jeg må nyse eller hoste også. Regner med der er normalt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå