Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som føler seg støl i magen? Er i uke 16 og ca annen hver uke føler jeg meg støl i magen, sikkert fordi den vokser?

 

Noen andre med lignende erfaringer? Har dere dessuten "vondt" på sidene når dere reiser dere eller linende? Noen ganger er det så vondt at jeg må gå foroverbøyd, det hjelper!

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er 14+2 og har det likedan som deg. Kjenner det river i magen om jeg har sittet lenge og reiser meg...bøyer meg alltid frem om jeg må nyse eller hoste også. Regner med der er normalt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...