Pepperkakedame Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Usikker på om jeg skal t en tur t legen me lillejenta på 1 år imorgen. Hun er veldig forskjølt, renner hele tiden, kommer mye gul væske fra det ene øyet, har 39 i feber, hoster. Går man til legen da? Hva gjør dere?? Får noe får øynene kanskje?...
♥♥♥ Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jeg tror jeg hadde tatt et legebesøk ja. Da kan de ta bakterieprøver og se om rennende nese og øye skal behandles. God bedring til jenta di!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå