synnis vil ha bebis Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Jeg er 5+6 og har ingen symptomer på at jeg er gravid utenom uteblitt mens og pos tester. Føler meg akkurat som vanlig. Selvfølgelig er jeg glad for at jeg ikke er kvalm ol, men nå er det som om jeg ikke kan tro det er sant... Legen ville at jeg skulle komme i uke 10-12, men fikk heldigvis time i uke 8
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Hei! Jeg er 10+1 og har heller ikke noe særlig til symptomer.. Utebltt mens og positiv test selvsagt, i tillegg er jeg veldig mye trøtt og har null energi. Var også veldig frysen en periode, men begynner å komme seg nå Var først hos legen i uke 8, men da var det så mye jeg glemte å spørre om, gikk så fort Da jeg var hos legen igjen på tirsdag sa jeg at jeg var litt bekymret for at jeg kjente så lite til det, synes jeg leser her inne at omtrent ALLE er kvalme eller sliter med ett eller annet. Han sa da at det var mest normalt å ikke kjenne så mye til det, at de fleste er friske, mens noen blir skikkelig dårlige.. Og som han sa til slutt: "Ikke bekymre deg for at alt er som normalt". Dette beroliget meg skikkelig, så jeg tenker på det hvis jeg kjenner bekymringene komme Så tror nok det går bra med oss også jeg
synnis vil ha bebis Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Ja, er selvfølgelig glad og takknemlig for at jeg er frisk, kan bli noen laange måneder hvis en har mye plager. Går med en nesten konstant følelse av at mensen skal komme,.Det er vel det eneste ubehaget jeg har
gassi Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Åå endelig noen som har det som meg. Eg er ca 8 uke på vei og har hatt veldig lite symptomer. Dette har gjort meg sikkelig stressa siden eg mista i feb. Men eg ser eg kan bare slappe av for det er andre har det sånn også. Lykke til vidare.
Gjest Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Hei! Jeg har det likt (skrev akkurat et innlegg om det før jeg så dette). Har sett positiv test men har ingen symtomer. Ikke engang ømme pupper. Legen min sa at ømme pupper det det ene symtomet omtrent alle får. Sånt blir jeg selvsagt kjempebekymra av. Sist jeg var gravid hadde jeg få symtomer, men kvalmen og trøttheten var der fra ca uke 7 tror jeg..
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 er ja kjempe bra det... ma bare nyte det , er jo like gravid selv om dere ikke har omme bryst eller er kvalm. Har veldig lite symptomer selv og er sjeleglad for det, den positive testen og uteblitt mens eneste man trenger. :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå