Gå til innhold

Flere små som er hekta på puslespill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Camilla har fått totalt dilla på puslespill!

Hun har nå fått en del stykker og pusler enkelt spill med 12 brikker.

Når hun har tålmodighet til det så klarer hun også den lille havfruen puslespillene sine med 20 brikker.

Artig å se hvordan hun går systematisk til verks og snakker med seg selv når hun pusler hehe

Andre små som har fått dilla?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink hun er da! Mia finnes ikke interessert i puslespill, hun kaster de veggimellom eller lager tårn av brikkene. Men hun skravler fælt og lager så fine setninger for tiden. I går satt vi i sofaen og koste litt, så sa hun "glad i mamma" og jeg trodde jeg hørte feil, så jeg spurte hva hun hadde sagt. "Glad i mamma'n MIN" sa hun og ga meg en klem, jeg med mine hormoner ble så glad at jeg begynte å grine hehe. Fantastisk alder dette her :-)

Skrevet

så herlig!! Skjønner godt at du måtte felle en tåre da ja!! Ja det er en utrolig fantastisk alder :-)

Og skravla går og setningene blir lengre og lengre nesten for hver dag som går :-)

Bhg mente de merket stor forskjell fra før påske og når hun kom tilbake. Nå skravler hun mye mer i setninger enn hun gjorde før og jeg blir like stolt hver gang hehe

Og man blir liksom ikke mindre rørt av alle hormonene i kroppen nei hehe

Skrevet

Artig å høre! - LilleM er storveis opptatt av puslespill og ja, dumme mamma som trodde at 9 og 12 brikker var ALT for vanskelig for den lille mannen! Foreløpig har vi bare sorsøkt med 25, pluss at han har et stort gulvpuslespill med 30 brikker, som han lett løser!

I følge min mor, som er spesialpedagog, er dette et tegn på god tallforståelse, at de knekker puslespill-koden tidlig.. Ikke at det er er vitenskapelig bevist da...

Skravla går som en foss og jammen har han ikke begynt med å be om å få gå på do.. tidlig som sent: Mamma, jeg må tisse do!

Skrevet

Ja her er det også en slager og har egentlig vært det siden før jul. Men hun liker også veldig godt Duploen sin. Bygge tårn som hun sier er veldig moro. I tillegg har pappan tatt frem den gamle Brio togbanen og den er en stor slager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...