Lene~mor til tre Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 fikk denne nettop på mobilen: Da menn var babyer, elsket de å være nakne og ligge på ryggen og fikle med tissefanten sin. Gurgle og rape med ei flaske i handa.... Det er jaggu ikke mye som har forandra seg gitt! hehe ler
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 hehe. nei det var så sant så sant.. Hva er det også de sier: At skrittet fra å være apekatt til å bli menneske var veldig langt, men for noen menn er det ikke lange skrittet tilbake før de er apekatter igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå