JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Heisann. Vi er ferdige på barselgruppen. Vi fikk ikke noe spessielt med kontakt, men det ønsker jeg. Har lyst å sende en melding til dem. Men vet ikke helt hva jeg skal skrive i og med at vi ikke fikk så god kontakt i gruppa.. Har dere forslag til hva jeg kan skrive? =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Du kan ikke bare invitere dem hjem til deg, da, enten lunsj med barn, eller "ost og vin" en kveld (litt etter hva slags kontakt du ønsker å opprettholde)? Trenger jo ikke begrunne det på en måte )
MintCondition Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Men hvorfor ønsker du å ha noe videre kontakt om ingen følte de egentlig "klikket" særlig?
WildPrincess Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Jeg bare sendte ut en mail og hørte om noen var interesert i å treffes på kafe en dag... Satte opp forslag til tid og sted da finner du fort ut om det er noen flere som er interesert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå