Idun<3tosmå<3 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Sist fødsel fikk jeg veldig lyst å føde i vann, men det var ikke snakket om på forhånd, så jeg måtte opp av vannet for å føde. Denne gangen vil jeg føde i vann om det frister like mye når jeg kommer så langt. Lurer på om noen her inne har gjort det og kan dele sin erfaring??
Liljekonvall<3 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 hei! =) Jeg fødte for 2 uker siden, og planene mine var å føde i vann.. Slik gikk det altså ikke. Jeg satt mye i vann under store deler av åpningsfasen, men følte ikke at jeg fikk ordentlig tak når jeg skulle presse. Mistet litt kontrollen følte jeg. Så bare med et håndkle rundt meg fikk jeg kavet meg opp i sengen igjen.. i siste liten, for 10 minutter senere var gutten ute!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Å, endelig noen som har erfaring som var ikke udelt positiv også! Greit å vite om det også! Men klarer du å svare på hvorfor følte du mistet kontrollen? Og hvilken stilling satt du i da? Fikk foresten ikke noe håndkle rundt meg da jeg skulle ut av badekaret.... Så der var du jo heldig... Jeg klarte forresten ikke gå ut av badekaret selv da, sambo måtte løfte meg (bekkenløsning).
Liljekonvall<3 Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Jeg satt på knærne på en måte og vugget frem og tilbake mens jeg holdt meg fast i håndtakene på siden. Det hjalp godt på riene, men da jeg skulle presse ville jeg sette meg ned på rumpa og bruke tyngdekraften. Det følte jeg ikke at jeg fikk til i vann. Følte meg så lett, også fikk jeg ikke helt feste på en måte.. he he, ikke så lett å forklare dette her! (: huff, hadde bekkenløsning selv, men ikke så ille som deg skjønner jeg! Så at det blir problemer å komme seg opp og ned av badekaret kan jeg skjønne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå