Gå til innhold

En liten tippekonkurranse.. Hva tror dere det blir?


Jahoo

Anbefalte innlegg

De fleste har jo en liten magefølelse. Skal vi se om den stemmer? I slutten av juni tar vi en oppsummering og ser om det stemte.

Jeg har en magefølelse for jente.

 

Noen som har barn fra før og sjekket om det kinesiske horoskopet stemte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her sier også magefølelsen jente :)

Men er gravid for første gang, så hva vet jeg..Ifølge det kinesiske horoskopet er det en gutt i magen min, fornøyd samme hva det er jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen merkelig grunn føler jeg at det er ei jente!? Også jeg som alltid har vært overbevist om at hvis jeg en gang skulle få barn, ble det helt sikkert en gutt... Blir spennende å se, spiller ingen rolle om det er det ene eller andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magefølelsen min sier jente.. og i det kinesiske horoskop var det jente det sto også.. har en veninne som venter barn i september hun får gutt..som hun også hadde på magefølelsen og kinesik horoskop.. så vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det blir gutt, Samboeren min og jeg ble begge spådd av to forskjellige og begge sa gutt. Vi prøvde både pendel og kort og alle gangene ble det gutt, Jeg har en tendens til å si han, han, han hvergang jeg skal fortelle om dagen min (jeg trur jeg kjente han.....) gleder meg til UL 12.juni for å få se hva som kommer. det er enten Linnea eller Dennis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

magefølselse for en jente til.. selv om kinesiske kartet sier gutt. ;) svangeskapet er så likt sist.. selv om jeg vet det ikke har noe å si.. egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir gutt! Retter til og med på mannen min til "him" når han sier "it" (han er engelsk). Men selvfølgelig aner jeg jo ikke, så blir spennende å se om jeg har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har på følelsen av at det blir jente denne gang! på fødselskartet sist gang skulle det bli en gutt, det ble det også, denne gang sier det at det blir jente. så jeg krysser figrene for en jente denne gang :-) hadde vært kjekt med en av hver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har følelsen på at dette er en liten guttebass, samboeren min tror det blir jente... Skal på ultralyd den 27.mai så da blir det spennende å se hvem av oss som har rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir jente. Men er usikker på om det er fordi jeg har en jente fra før og da er det liksom det jeg er mest trygg på..

 

Skal på ul 3.juni. tror vi skal vite det denne gangen - forrige gang visste vi det ikke før hun ble født, var litt gøy det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror litt at det blir en gutt denne gangen (men en jente er like velkommen!). Har to jenter og en gutt fra før og mennene i familien mener at de kunne godt trenge litt "forsterkning"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde det ikke vært for at formen min er annerledes denne gang, hadde jeg trodd jeg fikk nok en jente. Kinesisk fødselshoroskop sier jente (stemte sist), men jeg har som sagt begynt å innstille meg på at det er en liten gutt i magen pga annerledes svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at en myte er at hvis man blir kvalm tidlig, så sies det at det blir jente. Derfor tipper jeg at jeg får ei jente:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror gutt! har følt det siden første stund, er førstemann så det har ingenting å si! har en tendens til å si han, eller bruke navnet vi har bestemt oss for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en magefølelse på jente, og det kinesiske horoskopet sier også at det blir en jente:) men er fornøyd uansett hva det blir, så lenge det er friskt.

 

Har en venninne som har termin i juni og det kinesiske horoskopet sa jente på henne, og det er nettopp det hun venter. en liten nydelig tulle:)

 

Men må si jeg er overrasket over hvor mange her inne, meg selv inkludert, som tror at det blir jente;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har to jenter fra før.... vanskelig å forestille seg at det blir en gutt da!!! Selv om samboer sikkert hadde blitt glad... Han sier det er det samme hva det blir;) og det er det jo! Vi tar i mot det som kommer med åpne armer, og vi vil ikke vite det før barnet kommer ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler for jente!

Er spådd å få to tvilling gutter og en jente... tvillinger er avkreftet ved tidlig UL... :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kinetiske horoskopet mitt sier det blir en gutt. Og jeg hadde virkelig en følelse av det skulle bli det og. Men nå i det siste er jeg ganske sikker på at det blir ei jente :s -huff, også så forveten man blir a! hihi:) Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...