netrom Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Husker dårlig, 4 år siden sist. Hvordan er det med ferie i det året man går hjemme i fødselspermisjon, har man rett på ferie nå i 09 eller er det ingenting? Fikk barn i mars.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Du kan ta ut ferie ja. Da settes permisjonen bare "på vent", så på en måte forlenges permisjonsperioden ) Avtal med arbeidsgiver, slik at du får feriepenger i den perioden du vil ta ut ferie, og meld fra til NAV, så de stopper perm.pengene i tilsvarende periode )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå