baby_dilla Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 noen som har gått over termindato?? hadde termin 14. og er sååå klar for at noe skal skje nå! har hatt svake-medium mensenkramper siden helga...har hørt dette er et tegn på at noe er igang, men ingenting har skjedd enda...noen andre med erfaringer? har også litt angst for å gå for lenge over, selvom jeg vet et normalt svangerskap er fram til uke 42.....har bare vært så mye om det i mediene den siste tiden....
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 hadde også termin den 14 og er veldi klar for å få nurke ut no.
baby_dilla Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 uff ja, hadde vært alright om noe skjedde denne uken, ihvertfall før helgen er omme! kjenner du noe eller? er det din første? =)
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 har hatt ryggmurringer i dag, men no ga det seg:( ja er min første:)
Gutt, jente og ? Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Jeg har gått over termindato.. Hadde også termin den 14, fremdeles ingen baby :/
a-fem Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Hei. Jeg forstår godt at man blir utålmodig når den magiske dato er overskredet...For min del blir jeg satt igang 4 dager over, om det ikke har skjedd til terminen. Etter eget ønske..... Sånn skulle det vært overalt, at man kunne velge. Jeg tilhører et sykehus der dette med overtid ikke egentlig blir et valg om igangsetting, men jeg har gått inn med andre grunner. Redsel for stort barn, ønska egentlig keisersnitt. De har målt baby, og den blir etter det de sier ikke så stor som forrige, 4550. Heldigvis. Har nå hatt mensmurringer en ukes tid, er i uke 38. Forstår det slik at dette kan vare en stund. Men på overtid regner jeg med at de blir virksomme for deg.....=0) Masse lykke til.
sassi87 Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Slenger meg på her jeg... hadde termin den 13 å ennå ingen beibi:(, kjedlig altså å gå sånn å vente... Her er det helleringen kynnere/sammentrekninger el noe i den dur som kan ligne på at fødsel er igang, så jeg må nåk vente på å bli kuret:( gruer meg litt til d... men,men har jo faktisk gått gravid i ni mnd så skal klare litt til:)
Zinnia Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Jeg hadde UL-termin den 15.april og kjenner heller ikke stort... litt kynnere om natta, og litt mensmurringer innimellom men that's it. Minner meg om 1.trimester, jeg var ikke kvalm og hadde omtrent ingen graviditets-symptomer, så var vanskelig å fatte at jeg var gravid!! Nå er jeg på overtid og har ingen symptomer på at fødsel nærmer seg utover stor mage, så har vanskelig for å fatte at det skal komme en unge ut.. Skal vel være lykkelig over at jeg ikke har noen plager, men blir jo litt utålmodig da!! Mensterminen min er forresten 28,april så jeg har stort sprik mellom terminene, er iallfall glad for at det ikke er andre veien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå