gutt-jente-? Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hei Jeg venter 3 barn i begynnelsen av desember og har i dette svangerskapet hatt en del blødning/brunlig utflod. Har vært sm en liten stund pga dette og lurer på hva jeg bør gjøre videre? Jobber som sykepleier på sykehjem og kommer dessverre ikke unna litt tunge løft. Jobber stort sett også bare natt. Har hørt at noen ikke anbefaler å jobbe natt, men alle sier så mye forskjellig at jeg blir forvirret. Hadde en MA i uke 10 i månedsskifte januar februar i år. Noen med lignende erfaring?
villemo26 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 har ikkje erfaring sjøl. Men på min arbeidsplass så er det mange avdelinger med skiftarbeid. Og når folk blir gravide, blir dei tatt ut av skift og inn på dagtid med en gang.. Så her får vi ikkje lov å jobbe natt.. Dette er bl.a pga søvn og slik, fordi en sover meir ujamnt når en jobber skift..
Wera72 Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Etter min mening er det best å være sykemeldt når situasjonen er sånn. Ikke minst på grunn av det psykiske aspektet. Jeg syns iallefall det er forferdelig vanskelig å fokusere på jobb når man er gravid og blør. Jeg har blødd mer eller mindre siden 4+2 . Har hatt 5 dager uten blødning og er nå 6+4. Forferdelig slitsomt.Vil bare gjemme meg bort for hele verden. Håper blødningen slutter og at det går bra videre. Lykke til.