♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 bursdagsgave til mannen min som blir 30 år om et par uker. Er helt ideløs.. Han får pc, mamma mia billetter og middag dekket allerede. Så de ideene er brukt opp:( Er det noen med noen gode forslag for jeg trenger virkellig hjelp:)
_Mita_<3 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Hva med en fin klokke? Hvis han bruker kjede finnes det mange pene gullkjeder med plate. Hva med en masasjetime på spa? Parfymesett med parfyme, deo og dusjsåpe el aftershave? Hm.. Syntes det alltid er vannskelig å finne gave selv til min mann.. Hehe
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Ja det er utrolig vanskelig.. Klokke har han fått. Smykker bruker han ikke.. Siden det er 30 års dag vil jeg at det skal være litt mer spes. enn parfyme osv.. Men takk for tips...
Tidemann Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Hva med slipsnål eller mansjettknapper? ELLER hvis du virkelig vil sette stas på han:en tur til Roma?
_Mita_<3 Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Ja.. enig.. tenkte ikke over at det var 30 år han ble når jeg skrev parfyme.. hehhe Er vel litt mer hverdagsgave evnt.. Hm.. Nei er ikke lett.. Hva med en reise dere to på et romantisk sted?
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2009 Hmm.. Jeg har faktisk vært inne på og ordne en koselig helgetur..Blir nok et annet sted enn Roma siden vi var der på bryllupsreise for ikke så lenge siden. MEn det finnes jo mange andre koselige steder. Hadde også vært en koselig og gjort det nå før vi blir 2 barns foreldre. Blir en stund til vi får sjanse til og dra bort alene igjen! Slipsnål kan jo også være en god ide...Hmm..Må tenke litt.
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2009 Da skal jeg titte litt på biletter osv til Hellas:)
Tidemann Skrevet 16. april 2009 #9 Skrevet 16. april 2009 Åh ja,der er det utrolig digg,har bare bryllupsreise minner derfra...sukk:) Lykke til! håper du finner noe som er overkommelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå