Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Jeg har aldri vært en "sladrekjerring". Liker ikke å baksnakke andre, irriterer meg ikke over andre som har en annen stil enn meg, gidder ikke sitte å slarve om så fæle klær og hårfrisyrer andre jenter som går forbi har. Idag ble jeg kalt KJEDELIG!!! Åja, det var med mening. Jeg er ikke kjedelig, jeg prater jeg også, har egne meninger som jeg synes er interessante. Men jeg er kjedelig hvis jeg ikke gidder å snakke stygt om andre og har negative meninger om andre. Beklager, da får jeg være kjedelig!! hva er det med dere egentlig?? Er virkelig noen som ikke baksnakker kjedelig?!?!?!?! SKAL jenter/damer baksnakke for å være interessante?? Dette er ikke noe fjortisgreier heller! Jeg er over 30 år og de jeg satt sammen med idag var fra 23 til 37 og alle synes det var rart at ikke jeg hadde noe mening om andre som gikk forbi liksom! Hvis jeg ikke skal ha nye venner fordi jeg ikke gidder å sladre og slarve så får det bare være. Da vet de ikke hva de går glipp av. Jeg er i alle fall en venninne som man kan stole på og er snill og hjelpsom. men det er visst ikke nok det. Nei, jeg gir dere opp! Jeg får holde meg til "gutta".... he he.. sorry utbruddet, men jeg har følt meg som kjedelig og ikke helt godtatt på grunn av slike ting.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jeg er like "kjedelig" som deg =) Har en venninne som er helt lik meg akkurat som deg. Gidder ikke snakke om andre. Vi har nok med oss selv. Ellers har jeg bare kamerater jeg også.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Å gudskjelov at det ikke bare er meg..hehe.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 forstår faktisk hva du mener For en tid tilbake siden bestemte jeg meg for å bli mindre dømmende og ikke si så mye stygt/sladre om andre. Merket fort på noen av veninnene mine at dette var en veldig sentral ting å snakke om, så når jeg ikke svarte og var ening i kritiseringen av andre, så følte jeg også at jeg ble sett på som "kjedelig". Personene med masse nyheter og sladder om andre, virkerkanskje veldig spennende og fargerike, men i virkeligheten er man kanskje den som er aller kjedeligst? Siden man ikke kan si noe fornuftig og snakke om andre ting mener jeg? Hehe...så ikke føl deg kjip, fortsett slik og finn likesinnede venner!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 "Hva er det med dere egentlig?" Beklager, men jeg kjenner meg ikke igjen i noe av dette. Slik er ikke jeg eller min venninnegjeng, og vi er tenåringer (18-19-20åringer) til og med. Så ikke la dine erfaringer gå utover oss alle.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Jeg foretrekker ikke folk som preiker mye dritt om folk. Men folk med lite meninger generelt kjeder meg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Vet du hva jeg synes er kjedelig? Mennesker som bare skal snakke og sladre om andre... Jeg synes en samtale blir overfladisk og uten mening om vi skal diskutere andres liv og hva andre gjør og har gjort. Jeg er mye mer interessert i å vite hvordan hun har det hun jeg snakker med! Og hva som foregår i hennes liv. Men ikke døm alle jenter da, vi er mange som tenker som deg hi :-)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 Heisann. Ja jeg ser jeg har ordlagt meg litt feil i oppgittheten min tidligere. Mener selvfølgelig ikke at alle er slik. Er det noe jeg ikke er så er det dømmende, så beklager ordleggingen.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå