Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Det spørs vel helt hvem du spør. Jeg bryr meg ikke stort om hva andre mennesker velger i forhold til å få barn eller ikke - jeg lever mitt eget liv og andre får ta de valgene de selv føler er rett. Andre mennesker klarer ikke for alt i verden å forstå at noen ikke ønsker å få barn, og ser det som sin rett å kritisere dette opp og i mente. Men generelt sett håper jeg folk flest har andre ting å irritere seg over enn andres valg mtp å få barn.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Ja, for meg er det helt akseptabelt at ikke alle ønsker seg barn. Skulle bare mangle, folk er jo forskjellige. Jeg har selv et barn, men skal ikke ha fler. Jeg elsker ungen min over alt på jord, men er allikevel ingen utpreget "barneperson" Andres unger klarer jeg aldri å få noe forhold til, og kunne aldri jobbet i feks. barnehage etc.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Jeg aksepterer dette fullt og helt. Har ett par venninner og også en søster som ikke ønsker barn. Helt ok. Har to barn selv.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Jeg synes det er helt greit om feks min venninne velger å aldri få barn, ser ikke noe galt i det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå