Juni prinsesse Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Den føles som en stor mursteinsballong som kan sprekke hvert øyeblikk. Hvis jeg ligger på ryggen kjennes det i tillegg ut som om noen tar tak i huden rundt navlen og drar til og prøver å knytte knute... Og et vannvittig press opp mot mellomgulvet. Jeg har også sinnsykt mye liv - dunking her og dunking der... Det er ikke vondt akkurat, men utrolig anstrengende og ubehagelig. Er i uke 31, og har ikke kjent noe som minner om dette en gang tidligere... Aner ikke hva jeg skal følge med på nå de siste ukene, og hva som kommer til å skje, så jeg føler meg litt lost...
Vannmann35 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Vet bare at man helst ikke skal ligge på ryggen - blir press på hovedpulsåren som gjør at du kan besvime... Å ligge på venstre side er best :-)
Juni prinsesse Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Jeg vet ) Men jeg hadde sovet på siden, og så skulle jeg prøve å snu meg over på andre siden, og hadde da en liten pause på ryggen... ;o) Men det var fælt i dag!! Hvorfor venstre side?? Jeg vet at hun ligger mest på høyre side, er det vanligst??
Juni prinsesse Skrevet 16. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2009 Nå kan jeg kjenne henne veldig godt oppforbi navlen, selv om jeg ikke er sikker på hva det er jeg kjenner... Kan det være at hun holder på å snu seg?? Jeg vet at hun har ligget med hodet opp til høyre frem til nå? Hvordan kjenner man at hun snur seg? Og kan man kjenne at hun fester seg??
jubalong 5+1= 6 Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Høres veldig ut som kynnere, spør du meg.... Da blir magen steinhard, og jeg får også press mot mellomgulvet, ikke ondt, men ubehagelig.. Jeg kjente ikke at den snudde seg, men plutselig var sparkene/bevegelsene mere oppover enn den ubehagelige tråkkingen på blæra.. :-=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå