Kæmma og trultene Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Noen med gode tips til meg her?? Jeg har så vondt i ryggen, hatt det siden jeg sto opp idag. Nesten nedi korsryggen - prøver den velkjente "katte-øvelsen" for ¨strekke ut men det hjelper liksom ikke. Er det noe jeg kan gjøre om natta som kan hjelpe på? For det blir bedre utover dagen, og like ille igjen neste morgen (var det igår iallefall). Madrassen er ganske ny også...så det er nok magen som gjør det. Har pute mellom låra pga bekkenet - andre tips?
lillemeg:) Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Som jeg skulle skrevet det selv-dette luerer jeg også på....leeeeei...
Kæmma og trultene Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Og enda er det 5 uker igjen (for meg iallefall)... Kanskje en liten pute under magen på sida kan hjelpe, støtte opp litt liksom? Husker ikke hva jeg gjorde sist... Hjelper det for deg å gå litt? For det løser litt opp da med meg. Men så kommer det tilbake - fysioen min sier at han ikke vil knekke opp (det vile sikkert hjulpet) med bebis i magen og at jeg bare skal prøve å strekke ut - men det funker liksom ikke
lillemeg:) Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Får mannen til å massere meg, også skal jo et varmt bad være lindrende... Når har du termin?? min er 26 mai, så som du sier så er det jo enda noen uker igjen....
Juni prinsesse Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Jeg har problemer på samme sted, og det tar kiropraktor i samme slengen som han tar låsningene i bekkenet. Metoden han bruker for å løsne det medfører ingen som helst risiko for min lille prinsesse ) Ellers har jeg lært samboeren min opp til å løfte på meg, og det gjør masse godt for hele ryggen min! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå