Gå til innhold

Noen som har lagt på seg lite?


idac77

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er flere som ikke har gått noe særlig opp i vekt. Jeg er 24 uker på vei og har gått opp 2-3 kg. Jeg klager ikke, men er litt overrasket over å ha gått opp så lite når jeg hører om hvor mange kilo ekstra venninner og bekjente har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også i uke 24, har lagt på meg 4 kg. Syntes ikke det er så mye i kg men merker det på kroppen. alt har lagt seg på magen hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21+3 på vei nå. Har hele tiden vært dårlig og kun lagt på meg 1,9 kg.

 

Da jeg var hos legen i går ble jeg sykemeldt fordi han mente jeg burde slappe mer av. I tillegg så ville han ha meg på ny UL for å sjekke alt alt står bra til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 23+4.

ikke gått opp noe, men gått ned 5 kg tidligere i svangerskapet, uten å være dårli.

Kiloene kommer nok, det er jo nå babyen begynner å legge på seg. Vi legger jo ikke på oss så mye med mindre vi spiser ekstra. Og når babyen blir større.

Så kommer det jo ann på kroppsbygging. Høyde og vekt fra før. Har man litt ekstra, så tar babyen av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre. Da er nok alt normalt. Jeg var normalvektig fra før, så da kommer vel de nødvendige kiloene etterhvert:) Veldig greit hvis jeg kan slippe å bli så stor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 21 og har akkuratt den siste uken hatt min første vektøktning,tre kilo.

 

Jeg gikk ned to kilo med engang,selvom jeg ikke var kvalm eller noe..De to gikk jeg opp rundt tredje mnd,og har fram til nå veid det samme som før svangerskapet:) vi er vel bare heldige:) får håpe vi fortsetter å være heldige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24+0, ikke lagt på meg noe som helst, men gikk ned 4kg i begynnelsen. ikke vært dårli heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21+4 nå, og har så vidt begynt å legge på meg. Det er bare snakk om en kg eller to. Men det kommer vel snart vil jeg tro. Håper bare jeg ikke legger på meg alt for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er 25 uker i dag og har lagt på meg 3 kg, er veldig fornøyd med det, jordmoren mente det var flott, ikke for lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...