Gå til innhold

Uke 18 og ingen vet at vi er gravid. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å vente til etter UL.

Nummer fire dette så gruer meg nesten å si det.

Våre venner har max to barn og de er galninger de med tre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke vanskelig å skjule det da? siden det er nr 4 , vil jeg tro at du har fått tydelig mage;-)

ikke gru deg til å si det..dette er deres valg, og jeg syns det er flott at mange ønsker seg flere barn enn gj.snittet;-)

lykke til på ul;-)

Skrevet

Er bare i uke 14 jeg da, men har ikke fått mota meg opp te å si noe på jobb enda, de bare lurer fælt på åssen jeg kan være 50% sykemeldt for å være trøtt uten at det er noe galt med blodprøvene mine:P

Skrevet

Hehe.. Kanskje de tror du har fått me.

Diamanda.. Det skulle jo ikke være et problem. Men vet ikke hva det er med vår omgangskrets. Vet om ei 4 barnsmor og de blir rett og slett latterliggjort. Fikk masse kommentarer på om de hadde hørt om prevansjon osv.

Akkurat som man blir en dårligere foreldre om man får mange barn?!

Vi har god økonomi, stort hus og ryddige forhold. Men likevel stålsetter jeg meg nå til alle de sære kommentarene som vil komme.

Skrevet

Det er vel det at mange tenker at det er umulig at noen kunne ha lyst på fler enn to-tre barn, og særlig om de er tette. Så er vel derfor de kommer med sånne kommentarer.

Veldig rart at det er sånn... Men er kanskje fordi det begynner nesten å bli sjeldent at noen har fler enn 3 barn.

Jeg har hatt lyst på mange barn, men føler nesten at det er forventet at vi skal stoppe etter nr 2. det er liksom mest praktisk å bare ha to, så skal man ha tid og penger til å følge opp alle barna.

Men før var det jo vanlig å få mange barn, og de hadde mye strammere økonomi og ikke mer tid enn vi har nå...

Skrevet

Hei dere!

Ville bare si at vi er 4 søsken, og det er helt fantastisk! To jenter og to gutter. Vi har det så utrulig bra sammen, det har vi alltid hatt. Og nå som vi er voksne og bor litt spredt utover Norge betyr søskna bare enda mer. Gleder meg enormt til hver ferie da de andre kommer hjem!

Nå har vi faktisk blitt 5 søsken, da mine foreldre har blitt fosterforeldre.

Jeg tenker selv at jeg vil ha minst 4 barn!! Jeg vil ha stooor familie! Så stå på! Det er flott å skape en herlig søskenflokk :) Søsken er gøy!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...