Gå til innhold

noen her som har värt hos en naprapat for rygg/nakke problem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg så lei..heldigvis finner legen ikke noe galt bortsett fra litt skjevhet i ryggen men pga overbelastning og feil sittestilling plages jeg med smerter. nå vil jeg pröve naprapati. har lest litt på nettet og det finnes mye info om at det fungerer på slike problem.

noen som vil dele sine erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk for noen år siden. Hadde antagelig hatt feil sittestilling lenge, og en helg fikk jeg et skikkelig rykk i ryggen, hørte nærmest at det sa knekk, og kunne ikke stå oppreist etterpå. Måtte kjøre hjem i 5 timer, det hjalp heller ikke særlig! Gikk da til naprapat, fikk 4 behandlinger totalt med knekking og massasje, og beskjed om å gå tur rett etter behandlingen samt ellers også. Ble bra igjen og har ikke hatt like ille problemer siden, selv om jeg har en del vondt i ryggen til tider. Er nok ikke flink nok med forebygging... :(

Skrevet

Hei :) jeg går fast til naprapat hver 5 uke for forebygging :) er strålende fornøyd da jeg har prøvd alt annet.. helt for jæv.. vondt første gangen, med vondt skal vondt fordrives hehe skal faktisk imorga igjen ;) er verd å prøve :) Det er rygg og nakke jeg går til behandling for, og jeg er myyye bedre :) men han har sagt at han klarer ikke hjelpe meg alene jeg MÅ også ut og gå tur!!!! og IKKE asfalt..

Skrevet

det höres bra ut :) jeg er så desperat nå..kjenner meg som en invalid i en alder av 28 år :( ikke kan jeg sitte lenge, ikke kan jeg stå/gå mye..skikkelig surt! og for å ikke snakke om muskelspenninger..er så svimmel hele tiden..nå har jeg begynt å få smerter i knärne også og fysioterapeuten min sier det er pga skjevheten i ryggen..vil ikke väre avhengig av smertestillende heller.. jeg håper virkelig på en bedring etter noen behandlinger...

HI

Skrevet

helt logisk at man får muskelspenninger når man går med så mye smerter :( er endel av problemet mitt også.. Ønsker deg masse lykke til :) skriv hvordan det går da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...