Gå til innhold

tidenes dummeste spm! ang pappa og ul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på ul i uke 8, grunnet flere sa.

dette blir da selvsagt innvendig ul. kan jeg ha med pappaen?

egentlig så vet jeg vel svaret selv. han skal jo bli pappa, for søren, men er så redd for å få merkelige blikk av gyn eller helsesekretærer om jeg tar han med og dette av en eller annen grunn ikke skulle være greit.

glad jeg kan være anonym nå ja ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappaen var med meg på UL i uke 11. En fin opplevelse for han, og gyn reagerte i alle fall ikke negativt :)

Lykke til!

Skrevet

tusen takk for seriøst svar!! :)

og takk for lykkeønskninger.

Skrevet

Pappaen var med på UL i uke 7 her også. Jeg fikk satt meg i stolen og fikk et stort håndkle over meg før pappaen kom bak forhenget. Ikke noe problem:) Legen sa ikke noe på at pappaen var med heller.

Skrevet

Jeg hadde med min kjære på UL i uke 8, og fikk ingen rare blikk av den grunn. Uten han hadde jeg jo ikke kunne vært der i utgangspunktet:)

Han har vært med på alle kontroller siden også, og nå ser vi frem til fødsel i mai!

Lykke til:)

Skrevet

takk igjen for seriøse svar og lykkeønskninger ;)

lykke til til dere også :)

Skrevet

Jeg har et prøverørsbarn, og da har pappan vært med på hver eneste ul både før og etter befruktning.

Så her i huset har pappan sett eggene mine og babyen vår på innvendig ul, og det er han kjempetakknemlig for, også viktig for meg at vi kunne dele alt sammen, han var like mye med på prosessen som jeg var bortsett fra at det var jeg som kjente det fysiske!

Ingen som noengang har sett rart eller sagt noe på dette, det er helt naturlig at pappan er med og vil være med, og det er nok helsepersonellet bare glade for :)

Lykke til på ul for både deg og pappan, det er en utrolig opplevelse som pappan kommer til å huske :)

Skrevet

Her var også Pappan med i uke 8 :o) Fikk også ett håndkle over meg mens pappan venta bak ett forheng. Virka ikke som de stussa over at han var med nei! Lykke til!!!

Skrevet

snille dere ;)

takk igjen, og lykke til til dere alle. gleeeeder meg til ul, ja!! :)

Skrevet

Her har gubben vært med på mange innvendige ul. Både pga svangerskap og j.... vonde cyster. Har vel sett det meste der ned før:-)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg hadde med svigerinnen min på tidlig UL i forrige svangerskap, og det ble nå ikke reagert på, så regner med de ikke reagerer på at pappaen er der=) Lykke til på ultralyd da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...