mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Og så er det 3 fra før eller?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Gratuelere tror jeg ville begynt å spare til en hytte som jeg kunne rømt til når alle tre ble 14-16 år.. hehe blir liv i leieren nå
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 alle 4, mener du vel? Hehe Jeg stemmer også for det! Gratulerer her også! (skrev til deg på fæijsbukken)
Tredjemann på vei :D Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Å hjelpes! Tror jeg ville blitt temmelig svimmel da jeg også ja, hehe:-) Men det blir sikkert gøy! Gratulerer!
Gjest Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Gratulerer!!! Mye slit, men trippel lykke venter!!!
trøndermamma Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 Gratulerer! Var et par et stykker herfra som fikk trillinger i fjor. Slitsomt til å begynne med, men mye kos og lykke også. Husk å spørre litt rundt om dere kan få litt rabatter på bleier og div. utstyr. Det fikk iallefall de nåe butikkene fikk høre at det var trillinger de ventet:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2009 #9 Skrevet 16. april 2009 hehe... får håpe den største begyner tidlig og de andre begyner sent... hehe.. se de ikke har 4 gale smådamer på en gang... hehe.. jeg har 3 venninner som er eneggdetrillinger og tror de tok mye ut på hverandre i ungdomsårene. de har alltid vært veldig nær hverandre og var en syk, var alle syke. nå er de 24 år og bor sammen, hun ene er gift men de bor sammen alikevel. på mange måter er de utrolig heldige som har hverandre
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. april 2009 #10 Skrevet 16. april 2009 Da er det bare å starte med å bygge ut slik at det blir mange nok bad;-) He he, broren til mannen min har 4 jenter, og han bruker å si at det eneste det er mangel på, er bad, toalett og speil :-D ( de har to bad) Det blir kult med 3 på engang da, sier hun som bare har to gutter som kom hver for seg;-)
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 16. april 2009 #11 Skrevet 16. april 2009 Mine er treegget så det er tre personligheter :-p Tre like sure jenter, he he !
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 16. april 2009 #12 Skrevet 16. april 2009 Bygge ut ja.. HEhE det er lett når vi bor i en treroms i blokk :-p Blir palass neste;)
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 16. april 2009 #13 Skrevet 16. april 2009 Gratulerer så mye!! :-) Tror du har en veldig spennende tid i vente! Med trillinger får man vel også litt hjelp i huset fra kommunene, og det kan du nok trenge. I første omgang, lykke til videre i svangerskapet:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. april 2009 #14 Skrevet 16. april 2009 Kjøpe naboleil. å slå ut veggen??? Hi hi hi, nei da, alt går. Og de bruker vel ikke så mye tid på badet før de blir fjortiser. Men treroms blir kanskje litt lite når de blir større eller?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2009 #15 Skrevet 16. april 2009 hehe.. det gjør det ihvertfall litt enklere. det ble liksom alltid litt eksta bråk når en av de sa "å jeg er så stygg" eller noe... hehe
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 16. april 2009 #16 Skrevet 16. april 2009 OI!!!! Ja da blir det liv i heimen etter hvert :-) Masse lykke til fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå