Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Har seg sånn jeg og lillegutt tok 2-setern på påsketur siden det var bare oss to. Så da jeg kom hjem ringte samboern som er vekke på jobb, var noe jeg måtte fikse der og da. Så stresset litt med det. Så da har jeg lagt nøklene en eller anna plassen, tydligvis der jeg ikke bruker å legge de. Nå er de søkk vekk. Jeg skulle til byen å skifte dekk på 5-setern jeg og lillegutt. Og setet lå selvfølgelig i 2-setern. Og den er alarm på, og reservenøklene er det ikke alarmknapp på (hva er vitsen med de da?) Så jeg får ikke låst den opp, og måtte avbestille timen til å skifte dekk (har sånn dekkhotell) Så jeg får ikke byttet før om ei uke..satse på jeg ikke får bot da :S Men uansett så kommer jeg meg ingenplass med lillegutt så lenge setet er i 2-setern. Så vist noen som "ser" kan gi meg noen tips/hint er jeg nakknemelig. Er ganske så frustrert akkurat nå ja!!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jeg er ikke klarsynt, men har erfaring med å miste nøkler Jeg har ofte funnet nøklene i jakkelommer, på badet, diverse steder på kjøkkenet, til og med i matskap og kjøleskap, fant engang nøklene i klesskapet mitt fordi jeg hadde putta de i klær jeg putta rett i klesskapet. Og etter også jeg fikk en toåring har de en gang ligget ved lekene hennes i lekekassa og en gang oppi en sko! Så her har du mange steder du kan lete, selv om du sikkert har gjort det så er det ofte verdt å lete to ganger på ett sted når man leter og stresser kan de ligge rett foran en uten at man ser det Lykke til, sikker på at alarmen utløses hvis du låser opp manuelt da?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 samboern min påstår det at den gjør det. Og da uler den til man slår av alarmen. Han er fremdeles vekke på jobb, så jeg må nok bare lete i vei. Så tør ikke prøve å låse den opp vist det stemmer ang alarmen. Men takk for tips. føler jeg har letet over alt og skjønner ikke hvor de kan være.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Kan du ha lagt dem på en skohylle eller lav vinduskarm, for da har de i tilfelle falt bak noen sko (blå?). Sjekk inntil veggen.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 mine lå nedi en støvel,kanskje dine også gjør det.
Melkedrøm Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Kan desverre ikke si noe om hvor dine nøkler er, men mistet mine for ei stund siden også og vet hvor utrolig frustrerende det er Mine nøkler hadde snuppa på 14 mnd puttet i sluket på badet- utrolig nok at vi fant dem igen egentlig.. Så man kan ikke utelukke noen steder hehe. Lykke til med letingen
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 De ligger i ei lomme. Tror det er ei gammel joggebukse.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 jeg har ikke brukt joggebukse da jeg la de fra meg..men skal sjekke skohylla og skoa..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #9 Skrevet 16. april 2009 var ikke i noen sko heller..fatter ike hvor de kan være flere tips?
Gjest Skrevet 16. april 2009 #10 Skrevet 16. april 2009 Jeg har en liten rakker som bruker gjemme mobilen min under sofaen, nedimellom sofaen, under hyller/skap, eller blant lekene sine!! Sjekk ut sånne plasser?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #11 Skrevet 16. april 2009 i en bærepose som du hadde varene i da du brukte bilen sist
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #12 Skrevet 16. april 2009 jeg tenkte på det, for jeg bærte, lillegutt (han er bare 8mnd) , pose med mat fra esso og veska mi. Så har jeg ryddet litt i kjøleskapet og kastet litt mat, så brukte jeg den posen. Så jeg tok faktisk å lette igjennom den sånn i tilfelle. Ekklet ja, men tenk visst den hadde vært der og havnet i bossbilen i morra. Men der var de heller ikke. Værste er at nøkkelhanken er lett å se. er ikke så veldig liten. Skjønner ikke hvor de er, og setet til lillegutt er der. Kan jeg ha mistet de på vei inn døra da? Vi har to biler, den jeg har mistet nøklene til parkerte jeg lengst unna, så hadde noen meter å gå. Jeg kommer jo meg ingenplass uten bilstolen hans..frustrert ja. kom gjenre med flere tips..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #14 Skrevet 16. april 2009 letet i de også MEN NÅ FANT JEG DE!! Og det takket være tipsene til to her inne som fikk meg til å lete. Ene var handlenettet, så har jeg en sånn hjørnekjøkkenbord som de to eldste har tegnesakene sine i. Er oppbevaringsrom på sittedelen. Så da fikk jeg en ide om at visst jeg hadde lagt de i handlenette, noe som er godt mulig, så kan de ha ramlet ut der da jeg tok ut varer og blitt liggene. Så nevnte ei lekesaker o.l. Så jeg åpnet opp den, for de kunne ha sklidd nedi når de skulle legge tegnesakene sine på plass igjenn der., Joda hva ant jeg NØKLENE!! Nå er jeg så letta. Dette var deilig. Og takk for tips. De hjalp meg til å tenke ut steder jeg ikke hadde kommet på å lett. Dere er gode å ha alle sammen. Takk )) Får jeg sovet godt i natt ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå