Gå til innhold

barnebursdagsgave..hvor mye skal den koste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattern min skal i bursdag til en jente i barnehagen sin, men hvor mye skal gaven koste? hva er normen hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50-70 kroner ligger det på her.

Skrevet

Mellom 50-150kr alt etter hva jeg finner å kjøpe og hvor mye dem leker sammen.

Skrevet

Mellom 50 og 100.... men jeg synes det er veldig vanskelig... for mange av de andre barna har gjerne med seg dyrere gaver enn det vi har... =))

Skrevet

Min grense går på 100 kroner. Har to vennepar med barn som er mer som søsken enn venner til mitt eldste barn, så for dem er jeg villig til å bruke mer penger.

Skrevet

50-70 i barnahgen. Vi snakket litt om det på foreldremøte. Til venner 100-150 kr. Kommer an på hva en finner.

Skrevet

Prøver å finne ting til under 100kr. Jenta mi skal i to bursdager til helgen, fant en Albert Åberg film på tilbud til den ene (80 kr) og en Ariel-barbie på tilbud til den andre (80 kr).

Nå blir disse barna 3 år, så det er ikke mange selskapene enda, men det kommer vel... Burde nesten hamstre gaver når man finner fine ting billig...

Skrevet

Er veldig mye bursdager for tiden.Har ei i 1.klasse og en som blir 4 nå.Når de blir bedt til klassekamerater eller bhgvenner kjøper vi noe for en liten 100lapp,ikke mere enn 100.

Men er det unger til venner av oss så gir vi for ca 200kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...