Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut som det er flere her inne som venter barn nr 4, kan dere kanskje hjelpe? Hva er den ultimate gaven til nybakt 4 barnsmor fra ei venninne?

På forhånd takk for innspill, hilsen venter-nr-to

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle 4 barns mødre er velulike, så kommer jo an på hva hun liker. Nå med nyfødt blir jo det vanskelig, men fineste gaven jeg har fått av en venninne var da hun tilbød seg å passe alle tre barna våres i 2 dager og natten i mellom etter en veldig hektisk tid på jobb for meg hvor jeg var supersliten, er ikke lett å finne noen som orker å passe mange barn, så de dagene ble nytt til fulle, var som å lade opp igjen batteriet :-)

Skrevet

takk for svar! Ingen dum idè!! Tror likevel jeg skal satse på noe litt mindre omfattende, -vi er ikke så nære venninner og barna kjenner oss ikke så godt:) -men det kan bli!

Skrevet

hva med gavekort :)? på et eller annet som passer henne :)

på den måten får hun selv mulighet til å få tak i det hun trenger.

Gavekort på HM f.eks... da bestemmer hun selv om hun kjøper noe til seg selv eller barnet. De har jo både til voksen og barn

Skrevet

hei er snart 4 barnsmor selv :)

Når jeg fikk nr 3 fikk jeg av min svigermor gavekort på frisørtime :)

Detter var utorlig deilig ikke minst etter en fødsel hvor håret blir litt " dødt " men også forde dette er noe man ikke prioreterer selv altid :)

Men alle typer gave kort er jo super ide pga dette er jo noe man ikke trenger å bruke med en gang og de aller fleste finner seg altid noe i den eller de butikkene det gjelder :)

Skrevet

nå er ikke jeg 4barnsmor da, kun 2barns..MEN...

De gavene som gjorde meg mest glad var de som hadde baket noe til meg :)

Kake, boller,lefser osv osv..da hadde jeg hele tiden noe å servere alle som kom på besøk.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...