blond Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Iallfall drømte jeg det. Den babyen som er bilde av som reklame for dib er så nydelig og har sneket seg inn i drømmene mine. Jeg drømte altså at jeg fødte henne i natt. Godt det ble med drømmen, hehe...
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Det er ikke alltid like godt å kontrollere hva man drømmer =) Jeg har en del rare drømmer jeg også, og mange ganger er jeg veldig glad for at bare jeg vet om dem =) =)
Lene~mor til tre Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 hehe ja den babyen er skjønn, blir nesten litt babysyk her hehe
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 I natt drømte jeg at jeg fikk barn nr.3 (jeg er ikke gravid en gang) og det på toppen av alt på stuegulvet hos min far, mens farmor var på besøk. Hun skulle finne tlf nr til sykehuset i vesken sin så det var ikke noe problem he he =) Og når jeg tilslutt kom på sykehuset så mistet de 2 jordmødrene babyen i gulvet og ble helt overrasket når jeg spurte hva f... de drev med. Jeg ble etter det hjemsendt. Tror det var pga at jeg var så frekk i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå