happyfeet* Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Det er fint å spare penger på å handle i Sverige, men er noe dritt når det du handler ryker... Vi har handlet alt fra barnevogn, ammepumpe, babycall, bilstoler osv på Happyland på Svinesund... Tipper at vi har lagt igjen over 20 000 i den butikken... Vi kjøpte også reiseseng.. Den første vi fikk røyk andre gangen vi brukte den.. Så var vi nede og byttet sengen(da hadde vi snart hatt sengen i 1år). Også røyk jammen meg den også etter en gangs bruk.. Så vi dro ut dit i dag for å bytte den også. Men da hadde vistnok 1.årsgarantien gått ut.. .. Ikke at det er snakk om allverdens med penger, men synes blir en dyr seng når jeg kun har fått brukt den 2 ganger... Og må si jeg blir litt mer skeptisk til å handle dyre ting der hvis det skal være så vanskelig å få byttet noe som så tydelig ikke holder mål! Måtte bare få ut frustrasjonen et sted
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Det hørtes da rart ut.. Vi har kjøpt masse der der.. Til førstemann kjøpte vi stellebord, kurv til stua, bilsete pluss masse masse stæsj, alt er helt i orden ennå.. Denne gang har vi kun kjøpt ny vogn der.. Men ikke begynt å bruke den ennå da.. Men kan være at akkurat den senga dere kjøpte er av dårlig kvalitet? Men uansett, så skulle dere fått ny.. Men har dere hatt den et helt år, og bare brukt den 2 ganger?
happyfeet* Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Vi har som sagt kjøpt masse der vi også, for bor ikke så langt unna grensen... Og har vært fornøyd med alt utenom den senga, har vært den samme feilen begge gangene.. Ikke det at det er så farlig, er ikke snakk om så mye penger for å få kjøpt oss en ny seng... men jeg forventer faktisk litt service når jeg har lagt igjen så mye penger i butikken deres, og det er under 1 mnd siden vi var å fikk ny seng for akkurat samme feilen som vi reklamerte på nå... . Og ikke minst er det UTROLIG irriterende når man først skal bruke senga, også fungere den ikke... Reiseseng er ikke så flittig brukt her hos oss nei... har faktisk bare brukt den når velsemor har vært syk og sovet på rommet vårt.. Alle hun pleier å sove over hos har ekstra seng så da slipper vi som regel å ta med oss den når hun sover borte... Kommer sikkert til å bli lokket til Sverige på stor handel igjen men kommer nok til å spørre litt mer på garantier på ting som vogn og bilstoler ol. hvis jeg kjøper mer av det der igjen... var bare så irritert når jeg skrev innlegget istad...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 men om dere har fått ny seng etter å ha reklamert på den gamle, så burde vel et nytt års garanti gjelde?? Det er jo en ny seng som det nå er feil på eller? merkelig
Kassie Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Hadde jeg vært deg ville jeg nok ha klaget en gang til. Selvsagt skal sengen holde til mere enn 1 gangs bruk. Etter egen erfaring (ikke med akkurat den butikken, men sånn generelt) så avhenger servicen av hvem man snakker med. Er ikke sånn det skal være, men noen er mye mere hjelpsom enn andre. Om de fortsatt ikke ville bytte denne, ville jeg snakket med dagligleder. De bryr seg mye mere om omdømme enn en ansatt. Som du sier så er det ikke snakk om mye penger, men man kjøper en vare som skal fungere. Kan jo være en svakhet på akkurat det merket, kan jo hende de kan gi deg en reiseseng i et annet merke i bytte.
happyfeet* Skrevet 16. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2009 Ja, det mener nå jeg også... vi fikk jo med oss en splitter ny seng for 1 mnd siden, og nå er også den i uorden.. Men var samboeren min som dro for å bytte den, og han er ikke så glad i å reklamere og si hva han egentlig mener... =) Tror nok kanskje jeg hadde sagt litt mer ifra... men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå