blond Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Her i huset blir det skinke med diverse grønnsaker. Vet ikke om det blir poteter eller ris, er enda god tid til å finne ut av det.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 god gammeldags fiskegrateng blir det her, er ikke helt sikker på tilbehøret ennå.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Jeg lurer også litt på om jeg skal lage fiskegrateng, men vet ikke om jeg har. Trenger 2 i tilfelle for sambo kommer også. Hmmm og vi som var og storhandlet igår.....
Lene~mor til tre Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Vi har akkurat spist laksekotteletter stekt i ovnen. Med poteter, grønnsaker og hvit saus til.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Det ble pølser og hamburger på terrassen idag siden det ble kjempefint vær. Hadde lagt dem inne da grillen står som et annet delelager på låven =/ Nå skal snart sambo og jeg ha elgbiff og fløtegratinerte poteter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå