Veslemus Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Fikk en ekstra ultralyd hos jordmor her om dagen. Nå har jeg lagt ut nye bilder. Kan noen gjette kjønn? Det er de 4 siste bildene som er nye. Se denne linken : http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/390547/offset/16 Jeg har sammenliknet med 3D bildene fra sønnen vår som ble født i 2005. De ligger også i albumet. Han var en mer kraftig bygd plugg, denne er jo så tynn og spe.. Har følelse på jente, jeg.. Men hvem vet.. Skal på ordinær UL 29. april, håper vi får vite kjønn da. Flere som har bilder fra uke 16/17?
lillespor Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 hihi så söt kid du har da... tror den i magen er jente,jeg
Veslemus Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Hehe, ja syns h*n er skjønn, tross at det er tidlig. Rart man kan se trekk så tidlig altså. Det første samboeren min sa: En liten Renate jo Det er meg, da.. Hehe.
lillespor Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 hehe, ja det er helt utrolig at de utvikler seg så fort.. det er en liten person inni der liksom sjekk babycenter.com , og gå inn på videoer, fra inside the womb.. de er veldig bra..
Veslemus Skrevet 16. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2009 Takk for tips til fin nettside, lillespor! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå