Gå til innhold

Mora di er gravid igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auda....

da trur jeg hu mor har et forklaringsproblem;p

Skrevet

Æsj, tuller du bare?

 

Jeg som spurte mamma senest i går om ikke jeg kunne få en liten bror eller søster til. Damn!

Skrevet

Selvsagt ville jeg ikke tulle med noe sånt. Dette er jo skrevet ned på nett for alle til å se, altså er det den ene hele og fulle sannhet.

Skrevet

Dette synes jeg er usmakelig. Det er en bebiside vi er på, da bør man holde seg forgod til å legge inn sånt. Men Hi er vel en eller annen tenåring som har forvilla seg inn her og tror han er mosom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...