Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Kan du ikke bare legge ut navnet ditt med det samme også, da? IDIOT
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Tenk hvis det ER mitt navn da?? IDIOT sjæl!! Trying to make a point, doh!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Søstra til Trond Pedersen, vel! ALLE vet jo hvem det er??
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Trudde det var tanta til Hep Stars, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå