KarLuc +1? Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 såg tråden vår forsvant litt. gadd ikke lete den fram igjen.. hehe.... Var hos legen på tirsdag og fikk svar på hcg. Og den var så høy som den skal når du er mellom 7-14 uker... Så vi har kommet fram til at jeg er mellom 7+3 og 11 uker nå.. så får innkalling til tidlig ul hos gu om ikke alt for lenge... For å fastsette når jeg ska bli innkalt til orninær ul.. Kjempe gøy synes nå jeg... Og såg at du også ska på tidlig ul... Jeg ska krysse fingre for at alt står bra til (noe det nok gjør)
Rotte-mamma Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Hei! Så kjekt for deg at du kansje er lenger da! Blir spennende på UL, for begge to:-) Jeg håper virkelig at alt står bra til, er jo foreløpig ingen grunn til at det ikke skulle skulle være det. Må få vite når du skal da! Har du sagt det til noen enda da? Eller klarer du å holde på det enda:-)
KarLuc +1? Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 har klart meg enda så vidt..... av å til er det like før det glipper ut, men tar meg i nakken og holder munn.. hehe... skal gi beskjed når jeg har fått innkalling Har du sagt det til noen da?? Er egentli syykt vanskelig å holde d skjult, er jo så trøtt og mye på do.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå