Væren74 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Vurderer å flytte til Hamar men vet ikke så mye om byen. Er det noen fra Hamar her som kan fortelle litt? Er det først og fremst en koselig by å bo i? Mye å finne på for store og små?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 sier man ikke bo på hamar? (ok jeg er litt nerd) men jeg har vært der mye, fordi jeg har familie er oppe og det virker veldig fint der. et rolig sted (ihvertfall i forhold til oslo.. hehe). kunne apselutt tenkt meg å bo der selv.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Jeg bor der ikke, men har vært der en del pga familie. Synes d virker som en rolig og koselig liten by, sikkert veldig barnevennlig=)
Væren74 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2009 He he. Det vet jeg jeg faktisk ikke. Bør kanskje finne det ut før jeg evt flytter dit ; )
gerd Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Full bhg-dekning. Kort vei til Oslo, Gardermoen, fjellet, vidda osv... Koselige folk. Stort sett greie jobbmuligheter tror jeg? Bra for barna. Liten by der man fort føler seg hjemme.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Jo, det heter bo på Hamar... Men det er også absolutt og ikke apselutt!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 hehe... det på og i greiene er en evig diskusjon her i huset. moren min er norsklærer og tar ALLTID feil og det hysterisk morsomt for hun blir så sint... hehe
Væren74 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2009 Ja, er det lett å komme i kontakt med folk? Jeg bor for tiden på sørlandet og har gjort det i noen år men synes det er tungt å bli sånn ordentlig kjent med noen her. Jeg er opprinnelig fra østlandet men ønsker meg ikke helt tilbake til den lille hjemkommunen min så tenkte Hamar kunne være et greit alternativ.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. april 2009 #10 Skrevet 16. april 2009 Mitt inntrykk er at hamarfolk er veldig omgjengelige og åpne, så d tror jeg ville gått fint!
flypapir Skrevet 16. april 2009 #11 Skrevet 16. april 2009 Jeg er oppvokst på Hamar. Bodde der frem til jeg var 15år gammel (med noen avbrudd)... Hadde en super barndom med mange gode minner. Det er dessuten supert med badestrender, tilbud til familien (stor svømmehall, kino osv). Naturen er nær og det samme er Oslo dersom man vil dit. Har veldig lyst til å flytte tilbake dit selv nå som jeg har små barn, men det blir dessverre litt for langt for mannen å pendle da han har drømmejobben sin i Nittedal. Men kanskje, kanskje om noen år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå