Gå til innhold

Melder meg inn igjen her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært endel her inne tidligere. Har nå prøvd å bli gravid i 2 år. Vært mange nedturer, og mange legebesøk underveis. Jeg er nå tilknyttet fertilitetssenteret i Oslo, og i januar klaffa det faktisk for oss ved hjelp av hormonsprøyter. Og jeg svevde på rosa skyer.

Så gikk det faktisk galt i uke 9. Hjertet slo i uke 7, og legen mente at nå går dette rette veien. Så to uker etter var alt over. Er nå 3 uker siden jeg opplevde dette, og føler at livet begynner å bli litt normalt igjen. Vært noen fryktelig tunge uker. Nå må jeg gå på trisekvens (noen sykluregulerende piller) i halvannen mnd til før det blir sprøyter nok en gang. Så jeg har vel ikke muligheten igjen før i slutten av mai/juni, men føler vel mest at jeg hører hjemme i dette forumet.

Håper dere alle sammen lykkes med å bli gravide, og helst litt fort. :) Er ikke hyggelig med all denne ventinga, og alle skuffelsene.

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være Anja83:)

Så leit å lese det du skriver...Må ha vært tungt kan jeg skjønne.

Vi satser vel hele gjengen på å bli gravid snarest mulig.

Er helt enig med deg at den her ventetiden er grusom...selv går jeg og venter på teste...har ikm 22-23.april...og er i min 3pp

Håper du lykkes snart og at alt går din vei denne gang:)

Skal krysse fingre og tær for deg.

Klem fra meg:)

Skrevet

Velkommen Anja83:o)

Håper det går bra med deg nå, og at spira sitter fort og i ca 9 mndr;)))))

Leser om mange her inne som har mistet... Føler sånn med dere.. Prøver herved å sende ut trøste og oppmuntringsklemmer til alle:o)

Skrevet

Takk for det jenter! :-)

Hyggelig at man blir tatt så godt imot. "Ønsker" jo liksom ikke å være her inne, men godt det er så mange snille damer her. :)

Ble litt nysgjerrig på nicket ditt, attpåklattønskesNÅ.. Hvor attpåklatt snakker vi? Jeg har nemlig ei jente på 8 og et halvt år, og gudene må vite når nestemann har tenkt til å dukke opp. Hehe..

Skrevet

huff så trist å lese..

trøste klem

velkommen inn til oss igjenn da.. håper du slipper å være her inne så lenge som sist da:)

Skrevet

Hei Anja83

Så koselig å se deg her inne - det er jo litt trist inne på Ufrivillig abort forumet - siden du har kommet tilbake hit nå - så har du kommet langt på vei allerede i sorgprosessen!

Jeg ønsker deg bare lykke, lykke til og krysser fingrene for at du får en ny liten spire snart og at den klorer seg fast de neste 9 mnd =)

Selv har jeg hatt barneønske siden sommeren 2006, men mannen var ikke klar, tok det opp igjen sommeren 2007, fortsatt ikke klar, sommeren 2008 og da endelig; Han følte seg klar!!! Brukte 6 pp og ble gravid i januar, men mistet i mars - 12 uker på vei med tvillinger, men det vet du jo, og nå er jeg i 2 pp etter MA for 6 uker siden! Håper det klaffer fort og at det går bra neste gang!!!

Velkommen skal du være!!!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...