Gå til innhold

skifte av bilstol..

Anbefalte innlegg

Skrevet

når skiftet dere fra den maxistolen, uff husker ikke navnet akk nå, bakovervendt til en str større om dere skjønner hva jeg mener?

Bena hans kommer borti seteryggen, og vi har et sete til etter storesøster som vi kan sette inn, husker bare ikke når vi gjorde det etter henne... hmm...... Han er bare 6 mnd ennå... men ganske så lang og stor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linus er 11 mnd denne mnd, 75 cm og 10 kg. Vi byttet for få dager siden ut maxi cosi til akta graco duologic2.

Han kunne sitti i setet litt til, nå som tykke klær er lagt bort, men vi valgte å bytte nå for at han skulle kunne sitte å følge med litt mer.

Skrevet

vår sitter ikke selv ennå, men er jo 71 cm og 9.5 kg, hehe, så nesten like stor som din. Det setet vi har i kjelleren, kan vippes litt bakover, så jeg innbiller meg at det må være bedre å sove i....hmmm. kanskje jeg skal prøve i kveld...

takk for svar:)

Skrevet

Sønnen min var vel rundt året når vi skiftet fra MaxiCosien til større stol. Grensa er jo på 13 kg, men han ble jo ikke 13 kg før han var over 2 år. For oss var dette akkurat passe tid å skifte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...